سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وصل شدن آب شرب ۷۹۳ روستای سیل زده لرستان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان از وصل شدن آب شرب ۷۹۳ روستای سیل زده در شهر‌های استان خبر داد.

علیرضا کاکاوند، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، از وصل شدن آب شرب ۷۹۳ روستای سیل زده در شهر‌های استان خبر داد و در ادامه گفت: در سیل اخیر لرستان ۷۹۶ روستای استان با قطع آب، شکستگی شبکه و از تخریب تاسیسات و ایستگاه همراه بوده که با تلاش‌های انجام شده در حال حاضر تنها ۳ روستا در شهر‌های پلدختر و دلفان با مشکل قطع آب همراه هستند.

کاکاوند تصریح کرد: عدم وجود راه دسترسی و قطع برق دلیل اصلی بروز مشکلات در این روستاه بوده که با اقدامات انجام شده تاکنون چهار دستگاه دیزل ژنراتور برای برق رسانی به شبکه و تاسیسات آبرسانی بکارگیری شده است.

وی اضافه کرد: در سیل بهار امسال ۳۰۸/۵ کیلومتر خط انتقال و ۱۱۶ ایستگاه در استان آسیب جدی دیده که از این تعداد ۲۳۰ کیلومتر خط انتقال و ۸۶ ایستگاه مربوط به سیل اخیر بوده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان افزود: شرکت آبفار لرستان با بکارگیری ۳۷ اکیپ عملیاتی و آبرسانی با ۳۰ تانکر سیار توانسته است ضمن وصل کردن آب این روستاها، نیاز‌های ضروری روستا نشینان را در خصوص آب رسانی تامین کنند.

کاکاوند افزود: علاوه بر این مهم تاکنون بیش از ۶۰ کامیون آب بسته بندی به روستا‌ها و مناطق سیل زده ارسال شده است.

انتهای پیام/ ر

آب شرب ۷۹۳ روستای سیل زده لرستان وصل شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.