سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور جوانان داوطلب هلال احمر همدان در لرستان

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر همدان از حضور تیم ۳۳ نفره کانون‌های دانشجویی و جوانان هلال احمر این استان به ۲ روستای سیل زده پل دختر این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مریم پاک، معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر همدان بیان کرد: سازمان جوانان هلال احمر کشور با حضور در مناطق سیل زده روستا‌های مورد نیاز برای امداد رسانی را شناسایی کرده و به استان‌ها برای حضور در این مناطق اطلاع رسانی می‌کند.

وی اظهار داشت: بر این اساس ۲ روستای «بابازید» و «ملاوی» برای حضور کانون‌های دانشجویی و جوانان هلال احمر استان همدان تعیین شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر همدان افزود: این تیم ۳۳ نفره با حضور در این ۲ روستا اقدام به  رفع گل و لای از داخل خانه سیل زدگان کردند.

پاک بین ادامه داد: جوانان داوطلب هلال احمر همچنین اقدام به پاک کردن منازل و انتقال فرش‌های کثیف به کارواش‌های مستقر در روستا کردند.

وی افزود: تیم حمایت‌های روانی و اجتماعی (سحر) هلال احمر نیز به زودی عازم این مناطق شده تا با همراهی اجتماعی با آسیب دیدگان از سیل و آبگرفتگی اقدام به حمایت‌های روانی و اجتماعی از آن‌ها کنند.

انتهای پیام/ب

کمک هلال احمر به مناطق سیل زده پل دختر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.