سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان خبر داد؛

تعویض تاکسی فرسوده برای متقاضیان صرفه اقتصادی ندارد

مدیر تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان گفت: تعویض تاکسی فرسوده برای متقاضیان بیش ۹۰۰ میلیون ریال تمام می‌شود.

میلاد کریمی مدیر تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،  با بیان اینکه در وضعیت فعلی تعویض تاکسی برای رانندگان صرفه اقتصادی ندارد، گفت: در حال حاضر تعویض تاکسی فرسوده برای متقاضیان بیش ۹۰۰ میلیون ریال تمام می‌شود.

وی با بیان اینکه نوسازی تاکسی‌های همدان توسط شهرداری به طوری جدی در حال پیگیری است اظهار کرد: در حال حاضر یک هزار و ۲۰ تاکسی فرسوده در سطح شهر همدان فعال است که باید تعویض شود.

مدیر تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان با اشاره به اینکه سایت ایران خودرو و سایپا برای نوسازی تاکسی‌ها بسته است، گفت: تا به امروز بیش از ۴۰۰ تاکسی در شهر همدان نوسازی شده است.

وی با اشاره به تصویب طرح افزایش کرایه تاکسی در شهر همدان، گفت:  این طرح در شورای شهر به تصویب رسیده است و منتظر تایید نهایی در کارگروه تنظیم بازار است.

مدیر تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان به بیمه تاکسیرانان اشاره کرد و گفت:از سال ۹۰ بیمه تاکسیرانان قطع شده و باید به صورت خویش فرمایی اقدام به اخذ بیمه کنند.

کریمی با بیان اینکه تا کنون بیش از ۴۰۰ حلقه تاکسی بین رانندگان توزیع شده است، گفت: در ماه آینده نیز لاستیک بین متقاضیان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/د. ا

افزایش نرخ تاکسی در همدان

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.