سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر اطلاعات درعسلویه:

متحدین آمریکا در خفا به ما پیشنهاد مذاکره می‌دهند

وزیر اطلاعات گفت: در خفا متحدین آمریکا با ما متحد می‌شوند و به ما پیشنهاد مذاکره می‌دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید محمود علوی وزیر اطلاعات گفت: سپاه یک نیروی مسلح است که در داخل کشور اثر گذاری می‌کند و تروریستی خواندن آن توسط  آمریکا تاثیری بر قدرت سپاه نخواهد گذاشت.

وی تصریح کرد: این حرکت نابخردانه آمریکا باعث شد تا وحدت و همگرایی در بین مردم، نیرو‌های مسلح، دستگاه‌های مدنی، لشکری و کشوری به وجود آید و همه ما تحت لوای مقام معظم رهبری با همدیگر یک دل و یک صدا از سپاه حمایت کنیم.

وزیر اطلاعات عنوان کرد:  در خفا متحدین آمریکا با ما متحد می‌شوند و به ما پیشنهاد مذاکره می‌دهند، چرا که می‌بینند ترامپ با تمام ادعا‌هایی که دارد کاری نتوانسته انجام دهد.

علوی با بیان اینکه همه اعلام کردند که ما یک پاسدار هستیم افزود: این جانانه‌ترین سیلی بود که بر گونه ترامپ نواخته شد و یک پاسخ بسیار محکمی بود که ترامپ نه از سپاه بلکه از تمام ملت ایران دریافت کرد شاید هیچ وقت نمی توانستیم این سرمایه اجتماعی را به این سادگی برای سپاه به وجود بیاریم.

وی ادامه داد: نه این تحریم آمریکا بلکه دیگر تحریم‌های ظالمانه اگر چه مدتی مردم را تحت فشار قرار داد و شاید چند ماه دیگر نیز مردم تحت فشار باشند، اما از نظر متحدین آمریکا و کسانی که به این تحریم‌های آمریکا برای به زانو در آوردن ایران و ملت ایران چشم امید بسته بودند امروز خود آن‌ها باور کرده اند که تحریم‌ها و فشار‌ها ملت ایران را به زانو در نمی‌آورد.

وزیر اطلاعات وی بیان کرد: به همت ملت ایران و با یک رهبر شجاع و مدبر قطعا تمامی تحریم‌ها به زودی رنگ میبازد و رو سیاهی برای ترامپ می‌ماند.

علوی تاکید کرد:  این جمهوری اسلامی است که قدرت منشا گرفته از ایمان یک ملت و رهبری مدبر دارد اگر می‌خواهند آینده، امنیت، ثبات و استقلال سیاسی شان را تضمین کنند باید با جمهوری اسلامی راه بیایند.

انتهای پیام/م

تحریم‌ها و فشار‌ها ملت ایران را به زانو در نمی‌آورد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.