سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرایط برای فعالیت‌های دریایی در چابهار و کنارک فعلامناسب نیست

رئیس اداره هواشناسی چابهار گفت: شرایط برای فعالیت‌های دریایی در چابهار و کنارک مناسب نیست و مالکان لنج‌ها و قایق‌ها از سفر به دریا در چند روز آینده خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  محمدرضا سالاری فنودی رئیس اداره هواشناسی چابهار اظهار داشت: اخطاریه لازم دریایی توسط هواشناسی به صیادان و مسئولان داده شده و باید به هشدار‌ها توجه کنند.

وی افزود: روز‌های شنبه تا صبح دوشنبه در سواحل و دریا رگبار متوسط تا سنگین و وزش باد‌های شدید پیش بینی می‌شود و دریای عمان متلاطم و توفانی است.

وی بیان کرد: براساس پیش بینی‌ها ارتفاع موج در چابهار به بیش از ۲ و نیم متر خواهد رسید.

رئیس اداره هواشناسی چابهار گفت: مسئولان، قشر‌های مختلف مردم، شورا‌های اسلامی و دهیاران بر رعایت نکات ایمنی، عدم تردد در مسیر رودخانه‌ها و بازگشایی مسیل‌ها و رودخانه‌ها اقدام کنند تا شاهد خسارت و مشکلات نباشیم.

وی ادامه داد: براساس آخرین تغییرات خروجی مدل‌های هواشناسی (در فصل بهار تغییرات سامانه‌ها زیاد است) امروز جمعه شاهد رگبار پراکنده در غرب سواحل هستیم و رگبار پراکنده کل سواحل و ارتفاعات مرکزی استان را فرا می‌گیرد.

وی افزود: عصر و شب شنبه رگبار شدید که به مرور زمان شدیدتر خواهد شد و صبح و عصر یکشنبه حداکثر شدت بارش‌ها و دوشنبه رگبار پراکنده گاهی شدید پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: عصر دوشنبه تمرکز بارش‌ها در نیمه شمالی استان سیستان وبلوچستان خواهد بود.

انتهای پیام/ع

شرایط برای فعالیت‌های دریایی در چابهار و کنارک فعلامناسب نیست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.