سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همه ما یک سپاهی هستیم

امام جمعه شهر سردرود گفت:همه سپاهی هستیم و تا آخرین لحضه از انقلاب اسلامی پاسداری خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام جلیلی امام جمعه شهر سردرود ،در خطبه‌های نماز جمعه شهر سردرود ،گفت:رئیس جمهور آمریکا با این کار می‌خواست در ایران جوی ناآرام ایجاد کند وبه نفع خود از آن استفاده نماییدکه موفق نشد واین اقدام ناشایست آن باعث ایجاد انسجام و وحدت ملی درکشورشد.

وی به قدر شناس بودن مردم ایران اسلامی اشاره کردوافزود:وحدت وهمدلی مردم ولایی ایران اسلامی درمقابل اقدام ناجوان مردانه ترامپ در تروریست خواندن سپاه نقشه‌های شوم این کشور جنایتکار را به هم زد.


این خطیب جمعه شهر سردرود با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درسیل اخیر کشور همواره کمک حال سیل زدگان بودند، گفت:در روز‌های گذشته حضور این نیرو‌های مردمی در مناطق سیل زده نشان از همت سپاه در کمک به مردم در شریط گوناگون دارد.

 

حجت الاسلام جلیلی آمریکا را تروریست وحامی آن‌ها خواند وگفت: با این اقدام آمریکا و هم دستانش می‌خواهند کار‌های شوم وناپسند خود را به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نسبت دهند که موفق نخواهند شد.


وی افزود:هدف اصلی ترامپ از تروریست خواندن سپاه این است که میخواهد عامل تمام تحریم‌ها ومشکلات اقتصادی کشور را سپاه عنوان کند که سخت در اشتباه است و ما آخرین لحضه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت خواهین کرد.

وی ادامه داد:سپاه در این شرایط اقتصادی جامعه با ایجاد اشتغال و کمک به محرومان عامل اصلی رونق تولید وکسب کار در کشور است.

امام جمعه شهر سردرودگفت: آمریکا به خاطر سیلی‌های بزرگی که در خاورمیانه از سپاه خورده است، این نیرو را دشمن اصلی خود می‌داند و در صدد ضربه زدن به ان است که موفق نخواهد شد.

 

انتهای پیام/

همه سپاهی هستیم

برچسب ها: سپاه ، جوانان ، امام جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.