سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش پیاده روی در ده زیار کرمان + تصاویر

همایش پیاده روی خانوادگی با حضور زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و استقبال بی نظیر مردم در روستای ده زیار کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، همایش پیاده روی خانوادگی روستای ده زیار کرمان با برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی برگزار شد.

ثارالله انکوتی، عضو شورای اسلامی روستای ده زیار در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: همایش پیاده روی خانوادگی در روستای ده زیار به مناسبت اعیاد شعبانیه توسط هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل(ع) روستای ده زیار برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مراسم با استقبال بسیار خوب مردم روبه رو شد، افزود: در این مراسم از عشرت کردستانی پرچمدار ایران در رقابت های پارااُلمپیک ریو از طرف مردم روستای ده زیار به پاس افتخارآفرینی وی در صحنه های ورزشی جهان تجلیل شد.

انکوتی، ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بین مردم را از اهداف برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی عنوان و تصریح کرد: همایش پیاده روی خانوادگی در ده زیار با برگزاری مسابقات طناب کشی ویژه جوانان روستا و اجرای بازی های بومی و محلی همراه بود.

در پایان این همایش پیاده روی خانوادگی به شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ب

پیاده روی خانوادگی به مناسبت اعیاد شعبانیه در روستای ده زیار کرمان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.