سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بر باد رفتن توطئه‌های آمریکا توسط سپاه

امام جمعه شهر نایین گفت:سپاه جمهوری اسلامی ایران عامل بر باد رفتن توطئه‌های آمریکای جنایتکار است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، حجت الاسلام سید علی سجادی، امام جمعه شهر نایین گفت:جامعه اسلامی باید قدرتمند و قوی باشد و، چون سپاه جمهوری اسلامی توانست در مقابل دشمنان اسلام، قدرتمند و قوی ظاهر شود مورد خشم دشمنان قرار گرفت

حجت الاسلام سید علی سجادی بیان کرد: طبق آیات متعدد اشاره شده در قرآن مجید، جامعه اسلامی باید قوی و قدرتمند باشد. چنانچه در آیه ۴۰ سوره حجر اشاره شده است که خدا یاری می‌کند هر کس که خدا را یاری می‌کند، خداوند قوی و عزیز است. پس قدرت از صفات کمالیه الهی است و جامعه اسلامی می‌بایست قوی و مؤمنین با روحیه جهادی در مقابل دشمنان بایستند. چنانچه عامل قدرت کشور و ونظام جمهوری اسلامی ایران سپاه است از این رو حتی با تحت نظارت بودن فعالیت‌های موشکی زیر نظر نظام آژانس هسته‌ای و صلح آمیز بودن این قضیه، همچنان دشمنان بر این قضیه حساسیت نشان می‌دهند.

وی تاکید کرد:جامعه اسلامی در عرصه علم، صنعت، تکنولوژی، مهارت و قوت داشته باشد. جامعه اسلامی قوت و قدرت می‌خواهد لذا افراد ضعیف نمی‌توانند ایمان بگیرند و مورد دسیسه شیاطین قرار می‌گیرند.

امام جمعه شهر نایین اظهار کرد:سپاه، توطئه‌های دشمنان را بر باد داد و خنثی کرد. سپاه توانست قدرت نمایی کند از این رو مورد خشم دشمنان قرار گرفت. سپاه ایران، مجموعه‌ای از انسان‌های مومن و کوشا و قوی در راه خداست و، چون طبق تاکیدات اسلام قوت و قدرت عامل مثبت و ارزش محسوب می‌شود قدرتش خار چشم دشمنان شده است.

انتهای پیام / ا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.