سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت سمنانی ها از نهاد مردمی سپاه

نمارگزاران استان سمنان پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه ، با فریادهای " ما پیرو حسینیم پاسدار انقلابیم " حمایت خود را از نهاد مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،این راهپیمایی در سمنان از مسجد امام خمینی تا چهار راه مازندران این شهر برگزار شد وراهپیمایان یاوه گویی‌های رییس جمهوری آمریکا، سران صهیونیسم و همپیمانان آن‌ها را در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محکوم و بار دیگر حمایت و همدلی خود را از سپاه اعلام کردند.

حضور کودک و جوان گرفته تا پیرمرد و پیر زن، کارمند، کارگر، نوجوانانی سبزپوش که به پویش «من یک پاسدارم» پیوسته بودند و شهروندانی از همه اقشار، در راهپیمایی سمنان جلوه خاص و حماسی بخشید و امروز «مرگ بر آمریکا» را بلندتر از همیشه با مشت های گره کرده، فریاد زدند، ترامپ را خوارتر، حقیرتر و ناامیدتر کردند.

«مرگ بر آمریکا»، «ما پیرو رهبریم پاسدار انقلابیم»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر آل سعود»، «ما پیروی حسینیم پاسدار انقلابیم» و «ماهمه سرباز توییم گوش به فرمان توییم» شعار‌هایی بود که راهپیمایان در حمایت از سپاه پاسداران سر دادند.

در پایان این راهپیمایی بیانیه‌ای در پنج بند قرائت شد.

انتهای پیام / گ

 

 

برچسب ها: نماز جمعه ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.