سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک رسانی در حوادث مختلف گواه خدمتگزاری سپاه است

خطیب جمعه شهر انار گفت: هشت سال دفاع مقدس و سازندگی کشور، دفاع از حرم اهل بیت(ع) و حضور در حوادث غیرمترقبه مثل زلزله‌ها و سیل‌ها گواهی خدمتگزاری سپاهیان پاسدار انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام منتظری خطیب جمعه شهر انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز به حماقت آمریکایی‌ها، در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد وگفت: آمریکایی‌ها که احمق‌های درجه یک هستند از جایگاه تروریست‌ترین دولت در جهان معاصر برای خوشامد صهیونیست‌های کودک‌کش، سپاه سرافراز اسلام و پاسداران انقلابی، این فرزندان خدوم ملت را تروریست خواندند.

وی گفت:به طور قطع آمریکایی‌ها با این اقدام مذبوحانه زمینه محبوبیت بیشتر این نیرو‌های نابود کننده تروریست‌های پلید را در داخل کشور و در میان ملت‌های آزاده دنیا فراهم کردند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت:کینه و دشمنی آمریکا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناشی از حضور آن‌ها در خط مقدم مواجهه با دشمن و در میادین گوناگون گوناگون است.

حجت الاسلام منتظری در ادامه گفت: پاسداران دلاور اسلام در طول ۴۰ سال بعد از انقلاب در همه حوادث و در همه صحنه‌ها همراه و همگام با ملت ایران بوده و با تمام وجود از ملت ایران و انقلاب اسلامی دفاع کردند.

وی افزود:هشت سال دفاع مقدس و سازندگی کشور، دفاع از حرم اهل بیت(ع) و حضور در حوادث غیرمترقبه مثل زلزله‌ها و سیل‌ها گواهی خدمتگزاری سپاهیان پاسدار انقلاب اسلامی است.

خطیب جمعه انار با تبربک روز جوان و میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام گفت: جوانان مومن و انقلابی ما می‌توانند با اقتدا به جوان رشید حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام با همت و انگیزه والا و متعالی، مهذب و متخلق به ارزش‌های اخلاقی و معنوی دنبال دانش و علم کارآمد بوده و در همه عرصه‌های مختلف کشور نقش موثری داشته باشند.

وی گفت: حضور جوانان در عرصه‌های مختلف به ویژه رونق تولید و تحقق منویات رهبر عالیقدر در گام دوم انقلاب اسلامی بسیار موثر است.

وی افزود: مسئولین می‌توانند با ایمان و اعتماد به جوانان چرخ‌های سازندگی و تولید کشور را به حرکت درآورند.

امام جمعه شهرستان با تشکر از کمک‌های سخاوتمندانه مردم انار به سیل زدگان گفت: به لطف الهی همه نهاد‌ها اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هلال احمر، کمیته امداد و عزیزان موکب امام زاده محمد صالح(ع) جهت خدمت گذاری به سیل‌زدگان بسیج شده‌اند.

وی گفت: موکب امامزاده محمدصالح(ع) در شبانه روز بیش از ۷۵۰۰ غذا اعم ازصبحانه، ناهار و شام به سیل‌زدگان تحویل می‌دهد که امید است همه برادران و خواهران موکب شهرستان را در این امر خداپسندانه یاری کنند.

انتهای پیام/ی

خطبه‌های نماز جمعه شهرستان انار ۲۳ فروردین ۹۸

برچسب ها: سپاه ، نمازجمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.