سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روسیه به کشور‌های اروپایی شرکت‌کننده در رزمایش‌های تحریک‌آمیز آمریکا هشدار داد

یک مقام وزارت خارجه روسیه با «دیوانگی محض» توصیف کردن شرکت کشور‌های اروپایی در رزمایش‌های تحریک‌آمیز آمریکا، به آن‌ها درباره عواقب شرکت در این مانور‌ها هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، روسیه به کشور‌های اروپایی در مورد پیامد‌های شرکت در تمرینات نظامی آمریکا با تجهیزات هسته‌ای در نزدیک مرز‌های روسیه هشدار داد.

خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر ارماکوف، رئیس اداره منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای در وزارت امور خارجه روسیه، اعلام کرد کشور‌های اروپایی باید از پیامد‌های مشارکت خود در تمرینات نظامی آمریکا با تجهیزات هسته‌ای در نزدیک مرز روسیه آگاه باشند.

او گفت: «تمرینات نظامی با مشارکت دادن تجهیزات هسته‌ای نزدیک مرز روسیه، به کاهش تنش در اروپا کمکی نمی‌کند و می‌تواند پیامد‌های فاجعه‌بار عمدی یا سهوی داشته باشد. پایتخت‌های اروپای باید از خطراتی که مشارکت آن‌ها در این دیوانگی محض در پی دارد، به خوبی آگاه باشند».

این مقام روس افزود به تازگی در خصوص اوضاع فعلی پیرامون خلع سلاح هسته‌ای و پیشگیری از رقابت تسلیحاتی رایزنی‌هایی را در واتیکان انجام داده است. به گفته وی، نمایندگان واتیکان گفته‌اند به شدت نگران این مسئله هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.