سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بندرعباس؛

رئیس جمهور آمریکا مخالف قانون اساسی کشورهاست

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر ادامه نقش خود در نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن پابرجا می‌ماند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر ادامه نقش خود در نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن پابرجا می‌ماند.
آیت الله نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه بندر عباس افزود: سپاه انقلاب اسلامی بر پایه اصل ۱۵۰ قانون اساسی تشکیل شده و رئیس جمهور امریکا با این اقدام خود نشان داد که مخالف قانون اساسی کشور‌ها است.
وی گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا نتوانست در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی پیروز شود و تمام تلاشش با بصیرت ایران شکسته ناکام ماند.
خطیب جمعه بندر عباس افزود: اهانت ترامپ به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب شناخت بیشتر ما از این نیروی مقتدر مردمی سپاه شد.
آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از سخنان خود به مناطق سیل زده کشور اشاره و از سپاه و بسیج برای حضور به موقع کمک به سیل زدگان استان‌های غربی کشور قدردانی کرد.
وی همچنین به اعیاد شعبانیه اشاره کرد و افزود: جشن بزرگ منجی عالم بشریت باید در سراسر استان به خوبی و بسیار باشکوه برگزارشود و فرهنگ اسلامی با آذین بندی خیابان‌های شهر و روستای استان دیده شود.
آیت الله نعیم آبادی در بخشی دیگر از خطبه‌های خود به روز ۲۹ فرودین اشاره کرد و این روز را به ارتش جمهوری اسلامی ایران مخصوصا نیروی زمینی ارتش تبریک گفت.
استاندار هرمزگان هم پیش از خطبه‌های نماز جمعه بندر عباس گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاره تن ملت ایران و حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است
فریدون همتی افزود: همه ملت ایران پاسدارند و لباس سبز، لباس فداکاری به ارزش‌های انقلاب اسلامی و نابودی دشمنان اسلام است.
وی دولت آمریکا را ایجاد کننده بی نظمی‌های منطقه دانست و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نمایندگی از ملت ایران تروریست‌های جهانی از جمله آمریکا را به خاک مالید.
استاندار هرمزگان افزود: پیام ملت ایران تبعیت از رهبری و وحدت و انسجام ملی و حمایت از سبز پوشان انقلاب اسلامی است.
همتی افزود: با هدایت‌های داعیانه رهبر انقلاب اسلامی و تلاش نیرو‌های مسلح و قوای سه گانه سالی پر از موفقعیت خواهیم داشت.

انتهای پیام/ر


خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.