سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام قایق های تندروی امداد و نجات به مناطق سیل زده

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر از اعزام قایق های تندروی امداد و نجات به مناطق سیل زده خبر داد و گفت: محموله‌ کمک های اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر نیز به مناطق سیل زده ارسال شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،نورالله اسعدی مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهرگفت:بندر خرمشهر از ابتدای شروع سیلاب با تشکیل کمیته بحران تمام تمهیدات لازم را برای کمک رسانی به مناطق درگیر با سیلاب همچنین بسیج امکانات بندر برای مقابله با افزایش دبی رودخانه های کارون و اروند را به مورد اجرا گذاشت.

وی از ارسال محموله آذوقه و اقلام مورد نیاز هموطنان سیل زده به حمیدیه خبر داد و افزود: اقلام تهیه شده برای کمک به مردم آسیب دیده از سیلاب شامل مواد غذایی ، آب معدنی، لوازم بهداشتی و گونی بوده که توسط چند دستگاه خودرو به مناطق سیل زده در حمیدیه منتقل شدند.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: علاوه بر این، تعداد زیادی از کارکنان اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر به منظور کمک به ایجاد سیل بند و کمک به مردم سیل زده به مناطق درگیر با سیلاب اعزام شدند تا به مردم این مناطق یاری برسانند.

اسعدی از تاکید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی برای بسیج همه امکانات مورد نیاز سیل زدگان خبر داد و افزود: این اداره کل تاکنون به ارسال ادوات و ماشین آلات سنگین و همچنین کانتینر برای ایجاد سیل بند در مناطق آسیب پذیر اقدام کرده است.

وی همچنین از اعزام قایق تندروی امداد و نجات اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر به مناطق سیل زده حمیدیه و دشت آزادگان خبر داد و گفت: تعدادی از نیروهای متخصص امداد ‌‌نجات دریایی بندر خرمشهر نیز برای بررسی اوضاع و کمک به مردم سیل زده به این مناطق اعزام شدند تا در خصوص کمک رسانی به مردم اقدام کنند.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر افزود: این بندر با تمام امکانات و نیروها در کنار مردم سیل زده قرار دارد و آماده هرگونه همکاری و امداد رسانی به هموطنان است.

انتهای پیام/ د

 اعزام قایق های امداد و نجات به مناطق سیل زده

برچسب ها: حوادث ، سیلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.