سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ابتدای حضور در اهواز استحکام‌بخشی و ساخت دیواره ساحلی کارون را پیگیری کردیم

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات شهری اصفهان گفت:تا این ساعت به صورت شبانه‌روزی و با دو شیفت کاری فعالیت‌ها انجام شد و موارد اضطراری کنترل شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن گلابی مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات شهری اصفهان اظهار کرد: حدود شش روز است که همراه با نیرو‌های اعزامی تعدادی از ماشین‌آلات سنگین را در شهر اهواز مستقر کردیم؛ بر اساس تقسیم کار صورت گرفته عملیات امداد و نجات در دو منطقه سه و پنج شهرداری بر عهده ستاد معین اصفهان گذاشته شد و دفتر این ستاد هم در فرمانداری اهواز است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای حضور در اهواز استحکام‌بخشی و ساخت دیواره ساحلی کارون را پیگیری کردیم، افزود: تا این ساعت به صورت شبانه‌روزی و با دو شیفت کاری فعالیت‌ها انجام شد و موارد اضطراری کنترل شد.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات شهری اصفهان تصریح کرد: همچنین اکیپی هم از آتش‌نشانی‌های شهرستان‌های اصفهان و فولادشهر به اهواز آمده که غواص‌های اکیپ اعزامی آتش‌نشانی اصفهان با قایق‌هایی که داشتند در حال جابه جا کردن مردم در سطح شهر یا خارج شهر هستند.

وی با بیان اینکه همه اکیپ اعزامی آتش‌نشانی اصفهان ۷۲ ساعت است که نخوابیده‌اند، اظهار کرد: ضرورت این بیداری در این است که چیزی حدود ۱۵۰ دستگاه وسیله و ماشین‌آلات به این شهر وارد شده و همه این‌ها نیازمند کنترل و نظارت هستند.

گلابی با تاکید بر بالا بودن حجم فعالیت‌ها افزود: در ابتدای شروع کار هر لحظه امکان شکستن دیواره‌های کارون بود و هر لحظه از ماموران ما درخواست کمک می‌شد و امدادگران هلال همگی به صورت تقسیم کار با هم همکاری داشتند و همه افراد اعزامی اعم از مدیران، امدادگران و رانندگان ماشین‌آلات سنگین به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت بودند تا به جایی برسیم که همه موارد ضروری و اورژانسی خطرات احتمالی بعدی را کنترل کنیم.

انتهای پیام/م

 

عملکرد آتش نشانی اصفهان در مناطق سیل زده اهواز

برچسب ها: آتش نشانی ، سیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.