سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک ۲۴ میلیارد تومانی گل گهر سیرجان به سیل زدگان

مدیرعامل شرکت گل‌گهر سیرجان گفت: مبلغ ۲۴ میلیارد تومان از سوی این شرکت و زیر مجموعه‌ها برای کمک به سیل‌زدگان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ناصر تقی زاده مدیرعامل شرکت گل‌گهر سیرجان با تأکید بر مساعدت همه جانبه این شرکت به هموطنان آسیب دیده در حادثه سیل اخیر گفت: پیرو نشست‌های تشکیل شده در استانداری کرمان و سازمان ایمیدرو، مبلع ۲۴ میلیارد تومان به منظور کمک‌های همه جانبه به آسیب دیدگان سیل اخیر در کشور اختصاص داده شده است.

وی افزود: از این مبلغ ۱۴ میلیارد تومان توسط سازمان ایمیدرو و ۱۰ میلیارد تومان آن نیز به استانداری کرمان به عنوان معین استان خوزستان تخصیص داده می‌شود.

تقی زاده تصریح کرد: مبلغ ۱۲ میلیارد تومان توسط شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، ۶ میلیارد تومان توسط شرکت سنگ آهن گهر زمین، سه میلیارد تومان توسط شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر، ۲ میلیارد تومان توسط شرکت جهان فولاد سیرجان و یک میلیارد تومان نیز از طریق شرکت سرمایه گذاری گل گهر سیرجان پرداخت خواهد شد.

وی یادآور شد: علاوه بر کمک‌های نقدی تعداد ۱۴ دستگاه ماشین آلات سنگین نیز از طرف شرکت اطلس عمران گل‌گهر برای کمک به سیل زگان اعزام و در منطقه حمیدیه خوزستان مستقر شده است.

انتهای پیام/ب

کمک های نقدی و غیرنقدی گل گهر برای سیل زدگان

برچسب ها: مدیریت بحران ، سیلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
افرین بر ایثارگران غیور