سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

اجرای برخی تعهدات داده‌شده خودروسازان به مجلس/ کمیسیون اصل ۹۰ تا پایان اجرای تمامی آن‌ها را پیگیری می‌کند

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: خودروسازان به برخی از تعهدات خود نسبت به شکایت‌های مردم اقداماتی را انجام داده‌اند.

داوود محمدی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تعهدات خودروسازان در حضور این کمیسیون طی سال گذشته گفت: سال گذشته شکایت‌های بسیاری از خودروسازان در مورد افزایش قیمت یا عدم تحویل فوری خودرو انجام شده بود که تاکنون برخی از آن‌ها انجام شده است.
 
وی ادامه داد: خودروسازان در حضور اعضای کمیسیون اصل ۹۰ متعهد شدند  که حتماً تا نیمه اول سال جاری به تمام تعهدات خود عمل کنند، قرار شد ۲۰ درصد از تولیدات خود را به  موضوع تحویل فوری اختصاص داده و ظرفیت تولید را هم از روزی ۵۰۰ دستگاه به ۲ هزار دستگاه خودرو ارتقا دهند که به این تعهد خود تاکنون عمل کرده‌اند.

نماینده مردم قزوین اظهار کرد: همچنین خودروسازان تعهد دادند که دیگر افزایش قیمت خودرو نداشته و با تحویل‌های فوری و ایفای تعهدات خود قیمت خودرو‌های داخلی را تا حدودی کاهش هم دهند.

محمدی بیان کرد: کمیسیون اصل ۹۰ تا پایان و ایفای تمام تعهدات این موضوعات را پیگیری کرده و باید خودروسازان تمامی موارد را عملیاتی کنند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ تأکید کرد: البته خودروسازان به قطعه‌سازان هم بدهکاری‌هایی داشتند که قرار شد با کمک سیستم بانکی این بدهکاری را تسویه کنند لذا مجلس تا اجرایی شدن ۸ بند تعهدات خودروسازان این مسائل را پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.