سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه امتحانات هماهنگ استانی دانش آموزان پایه نهم متوسطه اول

برنامه امتحانات هماهنگ استانی دانش آموزان پایه نهم متوسطه اول برای خرداد و شهریور ۹۸ در فارس اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر شیرازی نژاد رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش فارس گفت: به منظور برنامه ریزی مناسب مدیران مدارس، دانش آموزان و اولیا، برنامه امتحانات هماهنگ استانی دانش آموزان پایه نهم در خرداد و شهریور ماه ۹۸ به مدارس متوسطه اول در سراسر استان ارسال شد.

وی با بیان اینکه متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی http://fars.medu.ir/fa/news مراجعه کنند، افزود: امتحانات خرداد ماه برای دانش آموزان مناطق عادی استان از ۳۱ اردیبهشت ماه آغاز می‌ شود.

امیر شیرازی نژاد ادامه داد: در مناطق گرمسیری و برای رفاه حال دانش آموزان این مناطق، امتحانات خرداد از ۲۴ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

عسکر حاجی پور کارشناس مسوول ارزشیابی تحصیلی آموزش و پرورش فارس از امکان ثبت نام داوطلبان آزاد پایه نهم در قالب طرح جامع در این آزمون‌ها خبر داد و گفت: بر اساس ماده ۳۴ آیین نامه ارزشیابی تحصیلی و تربیتی دوره اول متوسطه، دارندگان مدرک قبولی پایه ششم نظام قدیم و دارندگان کارنامه قبولی پایه ششم نظام ۳-۳-۶ (نظام جدید)، می‌توانند به صورت داوطلب آزاد در ارزشیابی جامع پایه نهم که در خرداد یا شهریور ماه برگزار می‌ شود، شرکت کنند.

وی افزود: با توجه به استعلام اداره سنجش استان و پاسخ دفتر دوره اول متوسطه در وزارت متبوع، دارندگان مدرک دوره انتقال نهضت سواد آموزی مشمول این آیین نامه می‌شوند و می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

حاجی پور گفت: دارندگان کارنامه قبولی پایه اول راهنمایی و کارنامه قبولی یا مردودی پایه دوم راهنمایی، سوم راهنمایی و مردودین پایه اول متوسطه نظام آموزشی سالی واحدی که فاقد کارنامه قبولی پایه ششم نظام جدید و قدیم آموزشی هستند، می‌توانند به صورت داوطلب آزاد در آزمون جامع پایه نهم در خرداد و شهریور شرکت کنند.

کارشناس مسوول ارزشیابی تحصیلی آموزش و پرورش فارس حداقل سن ثبت نام در طرح جامع را ۱۸ سال تمام اعلام و تصریح کرد: ملاک محاسبه سن داوطلبان آزاد، اول مهر ۱۳۹۷ است.

حاجی پور داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم برای افراد مشمول را الزامی دانست و گفت: داوطلبان حضور در آزمون جامع لازم است برای ثبت نام و شرکت در این آزمون، به اداره آموزش و پرورش محل زندگی خود مراجعه کنند.
انتهای پیام/م

برنامه امتحانات دانش آموزان پایه نهم متوسطه اول

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.