سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان مهاباد برگزار شد

اولین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان مهاباد با حضور معاون استاندار و فرماندار مهاباد و اعضای شورای حفاظت از منابع آب ، در سالن جلسات این فرمانداری برگزار شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،یکی از مهمترین مسائلی که در این جلسه مورد بررسی و گفتگو قرار گرفت ، مسائل و پیشامدهای اخیر و سیل در چندین استان بود و با توجه به بارشهای اخیری که داشتیم ، و مدیریت در رهاسازی آب در زمان مناسب ، نقاط ضعف و آسیب پذیر را شناسایی نمودند.

دکتر شجاعی ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد ، در گفتگو با با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،در ابتدای سخنان خود از زحمات و تلاشهای کارکنان امور آب و شهرداری و نیروی انتظامی در تعطیلات عید تشکر و قدردانی نمودند و بیان کردند که جدی گرفتن پیش بینی های هواشناسی و مدیریت به موقع از ضروریات آتی باید باشد ، همچنین دستور دادند تا همه ساخت و سازهای غیرقانونی که در بستر رودخانه ها ، چه در شهر ، چه پایین و چه بالا دست ، شناسایی شوند و به جدیت با آنها برخورد شود .

وی همچنین بیان کردند که یک تیم نظارتی تشکیل داده شود  و نقاط آسیب پذیر بستر رودخانه شناسایی شود و لایه روبی آن در دستور کار قرار داده شود .

در ادامه دکتر شجاعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد ، تامین آب شرب شهری و بهداشت و سلامت آن ، آب کشاورزی و مهار آب های زیرزمینی را  در اولویت قرار دادند .

انتهای پیام/ع

جلسه شورای آب 

برچسب ها: استانداری ، بحران آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.