سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطعی شدن مدال برای تیم جوانان در تور جهانی تنیس روی میز فرانسه

تیم دو نفره ایران متشکل از امین احمدیان و رادین خیام با غلبه ۳ بر ۱ بر حریفان مشترک فنلاند و اتریشی خود کسب مدال این رقابت‌ها را برای ایران قطعی کردند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، در جریان رقابت‌های تور جهانی نوجوانان و جوانان در فرانسه دقایقی قبل تیم دو نفره ایران متشکل از امین احمدیان و رادین خیام با غلبه ۳ بر ۱ بر حریفان مشترک فنلاند و اتریشی خود کسب مدال این رقابت‌ها را برای ایران قطعی کردند.

افتخار آفرینان ملی پوشان کشورمان برای خوشرنگ‌تر شدن گردن آویز خود می بایست امروز راس ساعت ۱۶:۱۰ دقیقه به وقت محلی روی میز ۱ به مصاف دوبل روسیه دارنده عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های جوانان جهان در سال ٢٠١٨استرالیا بروند.

دوبل روسیه در دور اول رقابت‌ها با قرعه استراحت روبرو بود. پس از آن در جدول ۳۲ نفره در مصاف با نمایندگان آلمان به پیروزی ۳ بر ۲ دست یافت و راهی مرحله یک هشتم شد. در گام بعدی از سد دونفره فرانسه با نتیجه ۳ بر ۱ گذشت و در یک چهارم نیز با نتیجه مشابه دور قبل از سد دیگر نمایندگان دوبل فرانسه گذشت تا شانس خود را در مقابل تیم ایران برای راه یابى به فینال و کسب مدال‌های خوشرنگ‌تر مورد آزمایش قرار دهد.

انتهای پیام/

نتایج تور جهانی نوجوانان و جوانان فرانسه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.