سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص پنج میلیارد تومان به سیل‌زدگان نیازمند در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: به‌منظور کمک به مددجویان سیل‌زده، پنج میلیارد تومان در قالب سبد غذایی و تسهیلات قرض‌الحسنه اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد داشت: به‌منظور کمک به خانواده‌های مددجویان گرفتار سیل در پی بارش‌های اخیر، پنج میلیارد تومان در سرفصل‌های مختلف به آنان اختصاص یافت.

وی افزود: این مبلغ در قالب کمک موردی ازجمله تهیه و توزیع سبد‌های غذایی و مایحتاج زندگی به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان، دو میلیارد تومان برای خرید لوازم ضروری و دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه اختصاص‌یافته است.

مبشری با اشاره به اینکه در پی بارندگی‌های سیل‌آسا در استان تعدادی از مددجویان تحت حمایت این نهاد دچار سیل گرفتگی شده‌اند و خسارت‌های زیادی به آنان واردشده است، بیان کرد: پس از بررسی وضعیت خانه‌های آسیب‌دیده مددجویان و برآورد‌های لازم در اولین فرصت نسبت به اختصاص کمک و تسهیلات لازم به آن‌ها اقدام شد.

وی از افزایش دو برابری مستمری مددجویان سیل‌زده در فروردین‌ماه سال جاری خبر داد و گفت: به همین منظور ۳۱۴ میلیون تومان کمک‌معیشت به مددجویان سیل‌زده هم استانی در این ماه پرداخت شد.

مبشری با بیان اینکه مردم شریف و ولایتمدار استان می‌توانند جهت یاری سیل‌زدگان هم استانی، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر استان تحویل دهند، ادامه داد: شماره‌گیری کد  #۹۹*۰۷۴*۸۸۷۷*از طریق تلفن همراه نیز یکی دیگر از راه‌های دریافت کمک‌های خیران و نیکوکاران برای کمک به خانواده‌های مددجویان سیل‌زده است.

انتهای پیام/د

اختصاص پنج میلیارد تومان به سیل‌زدگان نیازمند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.