سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

هنر مبتذل غربی دفاع از مظلومان جهان را تروریست جلوه می‌دهد

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز به گونه‌ای با هنر خودشان جلوه می‌دهند که حمایت از مظلومان در زمره اقدامات تروریستی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سید محمدکاظم نظری صبح امروز در نشست دستگاه‌های فرهنگی با نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و هفته جوان، با تبریک این هفته و گرامیداشت یاد شهید سید مرتضی آوینی اظهار کرد: امروزه با وجود فضای مجازی هنر بیش از همیشه در زندگی ما نقش دارد از این رو بیشتر نیازمند به هنرمند و هنر انقلابی هستیم تا بتوانیم در مقابل هنر مبتذل ایستادگی کنیم.

وی هنری را که همراه با بیان حقایق باشد از ویژگی‌های هنر اسلامی دانست و گفت: هنر مبتذل غربی هنجار‌ها را ناهنجاری و ناهنجاری را هنجار جلوه می‌دهد و امروز به گونه‌ای با زبان هنر خودشان جلوه می‌دهند که حمایت از فلسطین و مظلومان جهان در زمره اقدامات تروریستی است.

این مسئول گفت: هر روزه با ترفند‌های دنیای استکبار مواجهه داریم که برای مقابله به هنر ارزشمند و اثرگذار نیاز است تا بتوانیم جوانان خود را به مانند دفاع مقدس در صحنه نگه داریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به هفته جوان هم اشاره کرد و گفت: قرار بود در این هفته برنامه‌هایی باشد که به دلیل وقوع سیل هزینه‌های این برنامه‌ها به سیل زدگان اختصاص یافت.

انتهای پیام/ز

هر روزه با ترفند‌های دنیای استکبار مواجهه داریم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.