سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان یزد خبر داد:

ارسال ۲۰ خودروی حامل محموله کمک‌های پلیس یزد به سیل زدگان

فرمانده انتظامی استان یزد از ارسال ۲۰ خودرو حامل محموله کمک‌های کارکنان پلیس استان یزد برای سیل زدگان غرب کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان یزد در در صبحگاه مشترک نیرو‌های انتظامی استان با اشاره به ارسال کمک‌های پلیس یزد به سیل زدگان غرب کشور، گفت: کارکنان پلیس استان از ساعات اولیه بروز این حادثه تلخ به صورت خود جوش فعالیت خود را در خصوص کمک رسانی به آسیب دیدگان  آغاز کرده اند.

وی ضمن اشاره به اعلام آمادگی کارکنان پلیس یزد برای حضور در مناطق سیل زده، افزود: در ارتباط با کمک‌های مالی اولین محموله از این کمک‌ها هفته قبل برای هموطنان نیازمند در استان لرستان ارسال و امروز نیز قریب ۲۰ دستگاه خودرو حاوی اقلام اولیه و مورد نیاز سیل زدگان اعم از پوشاک، پتو، مواد خوراکی، کفش، آب معدنی، ظروف آشپزخانه و غیره که از سوی رده‌های پلیسی، خیرین امنیت ساز و شرکت‌های مراقبتی تهیه شده بود ارسال شد.

کمک‌های خیران امنیت ساز استان یزد به سیل زدگان کشور

در این مراسم ۲۰ خودرو سبک و سنگین حامل کمک‌های کارکنان نیروی انتظامی استان و خیران امنیت ساز راهی مناطق سیل زده کشور شد که این کمک‌ها شامل انواع پتو، مواد غذایی، آب معدنی و لوازم خانگی بود.

همچنین در این مراسم همچنین از دست اندرکاران و عوامل موثر در طرح نوروزی نیروی انتظامی نیز تجلیل و قدر دانی شد.

 به مناسبت روز جانباز نیز تعدادی از جانبازان تجلیل شدند و جمعی از از کارکنان نیروی انتظامی از بخش‌های مختلف ترفیع گرفتند.

شرکت کنندگان در این مراسم حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از نهاد‌های ولایی، مردمی و خدمت رسان در کشور اعلام داشتند.

انتهای پیام/ی

 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.