سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه امام علی اهواز؛

قدردان مشارکت مردم هستیم

فرمانده سپاه امام علی اهواز گفت: از مشارکت مردم برای کمک به سیل زدگان قدردانی می کنیم.

ساری، فرمانده سپاه امام علی اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بعد از جلسات برگزار شده با ادارات توانستیم در مناطقی از ساحل شرقی کارون که سیل بند وجود نداشت سیل بند احداث و در نقاطی که نیاز به تقویت یا ترمیم داشتند کمک رسانی کنیم. در یک شب با کمک بیش از یک هزار نیرو توانسیتم در نقاطی مانند زرگان و شهرک اندیشه به مسافت ۵۰ متر که مورد تهدید بود سیل بند ساخته و ۴۲ هزار گونی پر کنیم.

وی افزود: افراد این مناطق در یک سوله ورزشی با ۸۰ چادر اسکان داده شده اند و امکانات بهداشتی برای آن‌ها فراهم شده است و در ناحیه شرق کارون حدود ۱۸۰ نفر را اسکان داده ایم. به کمک مردم و نیرو‌های هلال احمر برای همه این افراد خوراک، پوشاک و برنامه‌های فرهنگی تدارک دیده شده و همچنان هم ظرفیت اسکان داریم ضمن آنکه مساجد نیز برای یاری رسانی به این افراد اقدام کرده اند.

ساری تصریح کرد: در مناطق زرگان و یا شهرک اندیشه به علت ساخت و ساز در حریم رودخانه تهدید وجود دارد. با وجود سست بودن زمین و نبود امکان تردد خودروها، نیرو‌های جهادی و بسیجی‌ها و حوزه مقاومت توانستند کمک رسانی کنند.

فرمانده سپاه امام علی اهواز در خصوص تامین امنیت مناطق تخلیه شده، بیان داشت: ما به این موضوع ورود نکردیم، اما به نواحی مختلف سلاح داده شده است و به فرمانده‌ها گفته شده که با گشت‌های محله محور امنیت این مناطق را تامین کنند.

این مقام مسئول اظهار کرد: از مشارکت بسیار بالای مردم قدردانی میکنیم، آن‌ها نباید خسته شوند و باید نیرو و انرژی خود را نگه دارند. خسارات وارده به این مردم که خانه‌های خود را از دست داده اند بسیار زیاد است و حتی در ماه‌های آینده هم به کمک ما نیاز دارند. خدا را شکرمیکنیم که مردم خوبی داریم.

انتهای پیام/ ن

مشارکت مردم در کمک به سیل زدگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.