سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چالش جدید برای سلبریتی‌ هایی که از کنار شومینه جهادگران را تخریب می کنند +فیلم

ویدئویی را مشاهده می‌کنید که در آن عده‌ای از طلاب جهادگر پیام جالبی برای مسیح علینژاد و برخی سلبریتی‌ها دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جهادگران بسیجی  و طلاب‌  همگام با نیروهای ارتش، سپاه و نیروهای مردمی از ساعات اولیه وقوع سیل در استان‌های گلستان و لرستان و خوزستان و... وارد عمل شدند و بخشی از کار امدادرسانی به سیل‌زدگان را بر عهده گرفتند. نیروهایی که در مواقع بحرانی در نهایت گمنامی و مظلومیت به کمک آسیب‌دیدگان می‌روند و خدمت به مردم را برای خود افتخار می‌دانند.

از این جهت می‌گوییم مظلوم‌اند که گاهی اوقات مشاهده می‌کنیم برخی افراد معدود، نه‌تنها قدردان زحماتشان نیستند بلکه با نیش، کنایه و طعنه‌های خود، این جوانان جهادگر را مورد آزار قرار می‌دهند.

در ادامه ویدئویی را مشاهده می‌کنید که در آن چند تن از طلاب جهادگر پیام جالبی برای مسیح علینژاد و برخی از سلبریتی‌ها ارسال می‌کنند.

انتهای پیام/

اول بیل بزن بعد حرف بزن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
عمار
۱۶:۲۶ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
سلام علیکم خداقوت دلاور مردان مرد روزهای سخت و دشواری امت مستضعفین متحد و یکپارچه حزب الله جهان اسلام ناب محمدی ص ، روحانیون زحمتکش و مهربان و با معرفت و جان برکف در تمامی امور شما بزرگواران و عزیزان باعث مباهات امت و دلگرمی امت و اتحاد امت و شکوفایی انسانیت در بشریت سر تا سر جهان هستید درود به شرافت صادقتان درود به غیرت راسختان دم همتون گرم انشاءالله هر کجا هستید سالم و تندرست و پایدار باشید والسلام و برای تمامی عزیزان و بزرگوارانی که به هر نوعی کمک رسانی میکنند به امت مستضعفین در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص یکپارچه و متحد مداوم بفرستیم صلوات . اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل الفرجهم . اللهم عجل لولیک الفرج و العافیت و النصر . لبیک یا رسول الله ص .
ناشناس
۰۲:۱۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
تو کز محنت دیگران بی غمی - مگر آدمی؟