سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصف طلایی جهان تحت تأثیر شیر و ژنرال؛

سود برانکو از دعوای استقلالی‌ها در اصفهان

تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان حساس‌ترین بازی هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال را رد اصفهان برگزار می‌کنند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و سپاهان اصفهان حساس‌ترین بازی هفته را در اصفهان برگزار می‌کنند و این دیدار شاید تکلیف تراکتورسازی و پرسپولیس را برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال روشن کند.

حساسیت این دیدار به‌ جز داعیه قهرمانی هر دو تیم از طرفی برای استقلالی‌ها یک دعوای درون خانواده‌ای است و امیر قلعه‌نویی که هنوز هم خاطره قهرمانی‌هایش در ذهن هواداران است به‌ عنوان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های جایگزینی وینفرد شفر در استقلال محسوب می‌شود و در کوچه و خیابان هرگاه استقلال در نتیجه گیری ناکام می‌ماند نام ژنرال سابق این تیم بر زبان‌ها جاری می‌شود.

قلعه‌نویی در فصل جدید سپاهان ناکام را به یک مدعی تبدیل کرد و استقلال را در خانه‌اش شکست داد تا محبوبیتش نزد هواداران فوتبال بیشتر شود و از سوی دیگر شفر دربی را از دست داد و مقابل دایی متوقف شد تا در برابر الهلال باروحیه مضاعف به دیدار حساس با سپاهان برود.

این دعوای استقلالی در اصفهان بیشتر از همه به سود پرسپولیس و تراکتورسازی است و شاید در صورت تساوی دو تیم شانس قرمز‌های ایران برای قهرمانی بیشتر شود و زرد آبی‌ها برای سهمیه بجنگند.

استقلال با بازگشت وریا غفوری با کمی تغییر به دیدار سپاهان می‌رود و طلایی‌های نصف جهان دوباره کی روش را در ترکیب خواهند داشت.

روز جمعه نصف جهان دعوای خانوادگی استقلال را از نزدیک تماشا خواهند کرد تا نقاط مبهمی از قهرمان احتمالی لیگ برتر روشن شود.


بیشتر بخوانید:

دایی: از آن‌هایی که شکمشان را برای پرسپولیس پاره می‌کنند پرسپولیسی‌تر هستیم

استراحت برانکو به بازیکنان اصلی پرسپولیس

جدال حساس سپاهان و استقلال/ دربی آبی و قرمز این بار در خوزستان


انتهای پیام/

نتیجه دیدار سپاهان و استقلال به سود کدام تیم هاست؟

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۳۸ ۲۲ فروردين ۱۳۹۸
رئیس مافیا کیه؟؟..................................