سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهار پروژه عمرانی بنیاد مسکن افتتاح می‌شود

به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، چهار پروژه عمرانی در چهارمحال و بختیاری افتتاح می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، از افتتاح چهار پروژه عمرانی همزمان با دهه گرامیداشت افتتاح حساب ۱۰۰ و سالروز تأسیس این نهاد انقلابی در استان خبر داد.

سهراب رئیسی گفت: در این مدت، ۱۷ پروژه در قالب اجرای طرح هادی روستایی با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح می‌شود.

وی افزود: همچنین سه هزار و ۶۶۲ واحد مقاوم سازی شده در سطح استان با صرف پنج هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری می‌رسد.

رئیسی بهره برداری از پروژه مسکن شهری با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار و سایت مسکن مهر اردل با شش هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال را از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در این مدت بیان کرد.

وی هچنین از کلنگ زنی سه پروژه عمرانی همزمان با دهه گرامیداشت افتتاح حساب ۱۰۰ به دستور امام خمینی (ره) در استان خبر داد و گفت: در این مدت، عملیات اجرایی پروژه طرح هادی با دو هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در ۱۰۱ روستا آغاز می‌شود.

رئیسی ادامه داد: همچنین کلنگ احداث سه پروژه مسکن شهری با ۷۰ میلیارد ریال و ساخت سه مسجد در محل طرح‌های مسکن مهر با شش میلیارد ریال اعتبار، به زمین زده خواهد شد.

۲۱ تا ۳۰ فروردین ماه به عنوان دهه گرامیداشت افتتاح حساب ۱۰۰ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تاریخ ۲۱ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و با افتتاح حساب ۱۰۰ نزد شعب بانک ملی، با هدف کمک به خانه‌سازی برای محرومین و مستضعفان تأسیس گردید.

انتهای پیام/خ

افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن

برچسب ها: مسکن ، اخبار اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.