سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره پاسخگویی به سئوالات دینی آستان قدس رضوی خبر داد:

جذب اساتید حوزه و دانشگاه برای فعالیت در حرم رضوی

رئیس اداره پاسخگویی به سئوالات دینی آستان قدس رضوی گفت: در ابتدای سال ۹۸ از اساتید حوزه و دانشگاه که علاقه‌مند هستند در حرم مطهر فعالیت کنند دعوت به همکاری می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام و‌المسلمین مهدی حسن‌زاده رئیس اداره پاسخگویی به سئوالات دینی آستان قدس رضوی گفت: این اداره، در بخش‌های مربیان کودک و نوجوان، کارشناسان پاسخگویی به سوالات شرعی و شبهات اعتقادی، عاقدین افتخاری، کارشناسان حرم شناسی، آداب زیارت مجری برنامه (ویژه برادران)، راویان سیره شهدا، انقلاب اسلامی و مسائل سیاسی، پاسخگوئی سبک زندگی و سلامت رضوی همکار می‌پذیرد.

وی پایان فروردین ماه را آخرین زمان ثبت نام اعلام کرد و افزود:علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند به درگاه اینترنتیyon.ir/ryHVg مراجعه کنند.

رئیس اداره پاسخگویی به سئوالات دینی آستان قدس رضوی ادامه داد: این فراخوان به منزله آگهی استخدام نیست و پذیرفته‌شدگان در بخش‌های مختلف اداره پاسخگویی به سوالات دینی به صورت پاره وقت (حق الزحمه‌ای یا افتخاری با توجه به رشته انتخابی) توفیق خدمت خواهند یافت.

حسن زاده گفت: اعتقاد و التزام به مذهب تشیع و ولایت فقیه، برخورداری از حسن شهرت برابر ضوابط و مقررات آستان قدس رضوی، برخورداری از سلامت جسمانی و روانی، کسب نمره قبولی در آزمون ورودی و مصاحبه، موفقیت در دوره آموزشی بدو خدمت و سکونت در مشهد از شرایط عمومی متقاضیان است.

انتهای پیام // ف. ک

 

فراخوان حرم مطهر رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.