سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خیران بشتابند

جشنواره خیرین مدرسه ساز در راه است

بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی، ۳ اردیبهشت ماه در مشهد برگزار می‌شود.

بیکی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  گفت: بیست و یکمین  جشنواره مدارس خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی، روز  ۳ اردیبهشت ماه در دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در سطح شهرستان افزود: این جشنواره در ۲۷ فروردین ماه، در روستای محمد آباد قاین برگزار خواهد شد.

بیکی هدف از برگزاری این جشنواره را اشاعه فرهنگ ترویج مدرسه سازی، تکریم خیرین و شناسایی افراد مستعد جهت جلب مشارکت در تامین فضا‌های مورد نیاز آموزش و پرورش استان دانست و گفت: این جشنواره از سال ۸۴، همه ساله در استان برگزار می‌شود.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی بابیان اینکه استان خراسان جنوبی به لحاظ نوع برگزاری این جشنواره دررتبه‌های اول تا سوم قرار دارد ادامه داد: تعداد خیرین حقیقی در استان حدود ۴۰۰ نفر و تعداد خیرین حقوقی ۲۰۰ مورد است.

وی میزان تعهد خیرین از سال ۸۴ تا کنون را ۱۴۰ میلیارد تومان دانست و بیان کرد: در حال حاظر، ۷۰ درصد این تعهدات محقق شده که بیش از هزار و ۲۵۸ کلاس درس با مشارکت خیران ساخته شده است.

انتهای پیام / ط ا

ساخت بیش از هزار کلاس درس با مشارکت خیران در استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.