سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله سبحانی:

تروریست خواندن سپاه به معنای تروریست خواندن تمام ملت ایران است

آیت الله سبحانی گفت:تروریست خواندن نیروی نظامی و دفاعی کشورمان به معنای تروریست خواندن تمام ملت ایران است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت‌الله سبحانی از مراجع عظام تقلید شامگاه چهارشنبه در دیدار سقاییان نژاد،شهردار قم اظهار کرد: خداوند دشمنان ما را احمق آفرید، اقدامی که ترامپ احمق در قبال سپاه انجام داد، نفرت جهانی را علیه خود به وجود آورد.

وی با بیان این که اقدام ترامپ علیه سپاه بی پایه است،تروریستی اعلام کردن نیروی نظامی و دفاعی کشورمان را به معنای تروریست اعلام کردن تمام ملت ایران دانست.

آیت الله سبحانی  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نعمت‌های الهی گفت: باران نعمت است، ولی ما نتوانستیم که از این نعمت به خوبی بهره‌برداری کنیم، اگر مسیل‌ها و مسیر‌های عبور آب به خوبی درست شده بودند، این باران‌ها همه اش برای ما نعمت بود.

این مرجع تقلید ادامه داد: خیزش مردم برای کمک به سیل زدگان از شرق تا غرب کشور نمونه‌ای از وحدت اسلامی و انسانی ما است، رسول اکرم (ص) فرمود اگر مسلمانی صدای دادخواهی مسلمانی دیگر را بشنود و به او کمک نکند، مسلمان نیست.

آیت‌الله سبحانی نیمه شعبان را شعار شیعه دانست و تصریح کرد: برگزاری جشن‌های ولادت حضرت امام زمان “عجل الله تعالی فرجه الشریف” تعظیم شعائر است و در ایام نیمه شعبان شاهد حضور میلیونی زائرین در قم هستیم، اگر به خوبی از این زائرین پذیرایی کردیم، آن‌ها مبلغانی برای نظام اسلامی و شهر قم خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: انتظار سازنده یکی از شعار‌های خوب شیعه است که نظیری در دنیا ندارد، این انتظار مایه افتخار شیعه است.

انتهای پیام/ش

دیدار سقاییان نژاد با آیت الله سبحانی

برچسب ها: مراجع تقلید ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.