سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی ۱۳ مرکز عرضه فرآورده خام دامی به تعزیرات

رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد گفت: در قالب طرح تشدید نظارت ، ۱۳ مرکز عرضه فرآورده خام دامی متخلف در این شهرستان به تعزیرات و ۲ مرکز نیز به دادگاه معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،حسن پور رئیس شبکه دامپزشکی شهرشتان مهاباد گفت: در قالب این طرح که از ۲۵ اسفند سال قبل آغاز شد و تا ۱۷ فروردین امسال ادامه داشت، ۴۴۱ مورد بازرسی از مراکز عرضه و تولید فرآورده‌های خام دامی انجام و مراکز متخلف با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی و دادگاه معرفی شد.

وی اضافه کرد: کارشناسان این اداره در این بازدید‌ها ۱۱۰ مورد از غذاخوری‌ها و ۱۰ مورد از کشتارگاه‌های شهرستان بازدید کردند و در این بازدید‌ها ۵۲۸ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف را کشف و ضبط کردند.

حسن پور ادامه داد: در این مدت ۹ مورد شکایت مردمی نیز ثبت شد که کارشناسان با حضور به موقع در محل، موضوع را بررسی کردند.
وی ضمن توصیه به خرید فرآورده‌های دامی از مراکز و فروشگاه‌های معتبر از شهروندان نیز خواست در صورت مشاهده هرگونه فرآورده دامی مشکوک و تاریخ مصرف گذشته با شماره تلفن‌های ۴۲۴۴۲۲۲۸ و ۴۲۴۴۲۲۲۹ تماس بگیرند و موضوع را به کارشناسان این اداره اطلاع دهند.

رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد به شهروندان اطمینان داد که فرآورده‌های خام دامی که در کشتارگاه با نظارت بازرسان این شبکه ذبح شده و مهمور به مهر دامپزشکی باشد، به طور کامل سالم و بهداشتی است.

انتهای پیام/ن

بازدید از مراکز عرضه فرآورده های دامی

برچسب ها: دامپزشکی ، تعزیرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.