سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴ نفردر عطیلات نوروزی در انهار سیستان و بلوچستان غرق شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: چهار نفر در تعطیلات نوروزی امسال براثر بی احتیاطی در منابع آبی این استان غرق شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رسول راشکی  اظهار داشت: بیشتر افراد غرق شده جوانانی هستند که بدون فراگیری فنون شنا و آشنایی با محل وارد آب در دریای عمان در ساحل چابهار یا رودخانه‌های محلی سیستان شده و در همان دقایق اولیه غرق شده اند.

وی با بیان اینکه بیشترین غرق شدگی با سه مورد در این مدت در شمال استان گزارش شد، گفت: شنا در رودخانه‌های منطقه سیستان به دلیل وجود چاه‌های حفر شده در گذشته خطرناک است، اما با وجود هشدار‌های داده شده افراد بدون توجه به این هشدار‌ها وارد رودخانه‌ها شده و جان خود را از دست می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از عموم مردم سیستان و تمامی کسانی که به این منطقه سفر می‌کنند در خواست کرد از ورود به رودخانه‌ها و انهار ناآشنا خودداری کنند چه بسا افرادی که به فنون شنا نیز آشنا هستند با ورود به این آب‌ها گرفتار چاه‌ها و گودال‌ها شده و نتوانند خودشان را نجات دهند.
وی بیان کرد: کف رودخانه‌ها و انهار و حتی کانال‌های سیمانی سیستان از خاک رس (مَلّ) با چسبندگی خاص پوشیده شده که وقتی فردی وارد رودخانه می‌شود در داخل این گل و لای چسبنده گرفتار شده و نمی‌تواند خود را نجات دهد.

انتهای پیام/گ

غرق شدن 4 نفر درسیستان بلوچستان درنوروز

 

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.