سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیری‌های مطالبات ومشکلات مردم شهرستان دالاهو وبخش گهواره

پیگیری‌های مطالبات ومشکلات مردم شهرستان دالاهو وبخش گهواره در دیدار فرماندار دالاهو وبخشدار گهواره با مدیران استانی انجام شد .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،دیدار‌های حیدری فرماندار شهرستان دالاهو و سلیمی بخشدار گهواره با جمعی از مقامات و مدیران کل استانی به منظور پیگیری مشکلات شهرستان انجام شد .

قادری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان " در این دیدار با نگاه بر پتانسیل فرهنگی و تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان مقررگردید با تشکیل کارگروه گردشگری در شهرستان تصمیمات و اقدامات لازم پیرامون این قابلیت‌ها با هدف زمینه سازی برای جذب بیشتر گردشگر اتخاذ گردد.

در دیدار بعدی با امیری مدیرکل جدید صدا و سیما مرکز کرمانشاه بر معرفی هرچه بیشتر همه توانمندی‌های شهرستان دالاهو بویژه بخش جاذبه‌های صنایع دستی، آثار فرهنگی و تاریخی و نیز جذابیت‌های طبیعی تاکید شد و ضرورت پیگیری برای استقرار دفتر خبری در شهرستان دالاهو مورد توجه قرار گرفت.

در سومین دیدار با دکتر محمودرضا مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان و دکتر ایمانی معاون دانشگاه، تسریع در انجام امور اداری بیماستان دالاهو و بازسازی هرچه زودتر بستر درمان با اعمال مقررات ترک تشریفات مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر پیگیری‌های آن تاکید ویژه گردید.

در آخرین دیدار با حضور کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل پایانه‌های استان خسارت بر راه‌ها و ابنیه شهرستان در جریان سیلاب ناشی از بارندگی‌های اخیر مورد بحث وگفتگو قرار گرفت و تقاضای شهرستان به ایشان در توجه خاص به راه‌های رو به اضمحلال انعکاس یافت تا این مشکلات برای رسیدگی جدی به منظور خرابی‌ها در دستور پیگیری‌ها قرار بگیرد .

 

 

انتهای پیام/د

پیگیری مشکلات شهرستان دالاهو

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.