سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده کرمان صدرنشین لیگ یک

در هفته سی و یکم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم صدرنشین گل گهر سیرجان به تساوی برابر بادران رضایت داد تا در پایان این هفته همچنان به صدر جدول رده بندی تکیه بزند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در چارچوب رقابت های هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال کشور، امروز چند بازی برگزار شد، در یکی از مهم‌ترین بازی ها، گل گهر سیرجان در خارج از خانه به مصاف بادران تهران رفت.

این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت، گل گهر با این تساوی و ۴۹ امتیاز در صدر جدول باقی ماند و بادران با ۳۷ امتیاز در رتبه هفتم جدول رده بندی جا خوش کرد.
گل گهر سیرجان هفته بعد یک بازی بسیار حساس برابر فجر سپاسی خواهد داشت، بازی که در صورت پیروزی می‌تواند صعود خود را به لیگ برتر تا حد زیادی قطعی کند.

مس رفسنجان دیگر نماینده استان کرمان در ورزشگاه خانگی خود پذیرای شاهین شهرداری بوشهر که یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است، بود، شاگردان عبدالله ویسی در شاهین رتبه دوم جدول را در اختیار داشتند و چشم به لغزش گل گهر صدرنشین داشتند تا با یک پیروزی بتوانند به رتبه نخست صعود کنند.

در دقیقه ۶۰ میلاد صارمی از شاهین شهرداری بوشهر موفق شد نخستین گل بازی را به ثمر برساند و بوشهری‌ها را از حریف پیش بیندازد. این گل تا دقایق پایانی برتری را برای شاهین به ارمغان آورده بود و ویسی آماده جشن گرفتن صدرنشینی تیمش با توجه به تساوی گل گهر بود، اما خطای پنالتی به سود مس، همه چیز را تغییر داد.

سرانجام در دقیقه ۸۶ اکبر صغیری از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای مس رفسنجان به ثمر رساند و در نهایت هم بازی با تساوی یک یک به پایان رسید.

با این نتیجه، شاهین شهرداری بوشهر ۴۸ امتیازی شد و در رده دوم جدول باقی ماند. این تیم با توجه به شکست آلومینیوم اراک، فاصله خود با رده سوم جدول را هم یک امتیاز افزایش داد. مس رفسنجان هم ۳۳ امتیازی شد و در رده دهم باقی ماند.

در هفته‌های آتی تیم عبدالله ویسی با ملوان و سرخپوشان پاکدشت روبرو می‌شود که دیدار‌های دشواری به حساب می‌آیند، مس رفسنجان میانه جدولی هم نود ارومیه و خونه به خونه بابل را پیش رو خواهد داشت.

انتهای پیام/ب

توقف نمایندگان فوتبال کرمان در لیگ یک

برچسب ها: اخبار ورزشی ، قوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.