سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار قهرمانان با جانباز قطع نخاعی

بمناسبت روز جانباز فاطمه رضوان مدنی مدیر کل سازمان بهزیستی استان کرمانشاه عزت اله پرنیان رئیس هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان کرمانشاه و جمعی از قهرمانان با حضور در منزل جهانگیر محمدیان جانباز قطع نخاعی دیدار وگفتگو بعمل آوردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،عزت اله پرنیان رئیس هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان کرمانشاه دیدار با جانبازان را یک سعادت بزرگ خواند و گفت : حقیقتا دیدار با جانبازان که برای این آب و خاک از جان خود گذشتند ، را باید قدر نهاد و وظیفه خود به عنوان یک خدمتگزار می‌دانم که ماهیانه از این عزیزان دیداری داشته باشم.

وی  ضمن تبریک بمناسبت روز جانباز با اهدا لوحی از رشادت های محمدیان جانباز ۸ سال دفاع مقدس تشکر و قدردانی کرد و گفت : جانبازان ، خانواده شهدا و اسرا حق زیادی به گردن ملت ایران دارند صلابت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون جان‌فشانی رزمندگان اسلام است .

 جهانگیر محمدیان جانباز قطع نخاع ، متولد سال ۱۳۴۱ در روستایی سلیمان آباد از توابع شهرستان دالاهو می باشد. وی در سیزدهم مرداد ماه سال ۶۵ در گردان مرزی ایلام در اثر موج انفجار به درجه جانبازی نائل شد.

 محمدیان گفت : تنها خواسته ام از مسئولین این است ، با توجه به اینکه سن جانبازان بالا رفته و از نظر مشکلات جسمی و خرید دارو در وضعیت بدی قرار دارند، اهمیت بیشتری صورت گیرد .

 

 

انتهای پیام/د

جانبازان برای این آب و خاک از جان خود گذشتند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.