سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید شهردار کرمانشاه از پروژه‌های سطح شهر کرمانشاه

شهردار کرمانشاه به همراه معاونت عمرانی شهرداری از پروژه‌های دردست اجرای شهرداری در سطح شهر بازدید کرد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سعیدطلوعی شهردار کرمانشاه به همراه معاونت عمرانی شهرداری از پروژه‌های دردست اجرای شهرداری در سطح شهر بازدید کرد .

طلوعی یکی از متداول‌ترین مسائل در حوزه مدیریت شهری را مشکل تاخیر در اجرای پروژه‌ها دانست و گفت : با توجه به توانایی‌ها و محدودیت‌های شهرداری در اجرای پروژه‌های عمرانی، تغییرات محیطی و تکنولوژیکی ایجاب می‌کند تا با برنامه ریزی بهتر و پویاتر و طبق زمان بندی مشخص کنترل پروژه‌های عمرانی را طراحی و اجرا کرد.

وی تاکیدکرد: آسفالت معابر سطح شهر یکی از مطالبات به حق شهروندان عزیز کرمانشاهی است و با توجه به بارش‌های اخیر که باعث آبگرفتگی در اکثر مناطق و محلات شهر شد، آسیب جدی به آسفالت خیابان‌ها وارد آمد.

شهردار کرمانشاه افزود: در این خصوص تدارک لازم درحوزه معاونت عمرانی با اختصاص بودجه با حمایت شورای اسلامی شهر انجام گرفته است، اما به دلیل شرایط جوی و بارندگی‌ها که همچنان ادامه دارد عملیات لکه گیری و آسفالت معابر ممکن نیست چرا که شرایط آب و هوایی باعث کاهش کیفیت آسفالت خواهد شد.

وی بر لزوم رعایت استاندارسازی و نظارت دقیق حوزه معاونت عمرانی تاکید کرد و گفت: مدیریت، نظارت و کنترل اجرای پروژه‌های عمرانی زمینه ساز جلب و جذب اعتماد جامعه شهروندی به شهرداری خواهد شد چرا که در قبال تک تک شهروندان برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر مسئول هستیم.

طلوعی تصریح کرد: رفاه و آرامش خاطر شهروندان از اهداف اصلی سازمان شهرداری است که باید در این زمینه درتمامی حوزه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی با احساس مسئولیت و تعهد کار کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

بازدید از پروژه‌های دردست اجرای شهرداری

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.