سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه گذاری ۲۶۵ میلیارد تومانی در بخش کشاورزی خراسان جنوبی

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: سال گذشته ۲۶۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری درقالب پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی استان انجام شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ قوسی، رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: سال گذشته ۲۶۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری درقالب پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی استان انجام شد.


وی افزود: سرمایه گذاری انجام شده مربوط به پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری، صندوق توسعه ملی، پرداخت تسهیلات کم بهره به خسارت دیدگان بخش کشاورزی، مشاغل خانگی، مکانیزاسیون کشاورزی، سرمایه در گردش و .. می‌شود.


قوسی با بیان این که تسهیلات پرداخت شده در قالب سرمایه درگردش بیشتر تثبیت اشتغال و حفظ سرمایه گذاری‌های انجام شده را شامل می‌شود، گفت: تعداد متقاضیان برای بهره مندی از تسهیلات بخش کشاورزی در سرفصل‌های مختلف بسیار بود، اما بعد از بررسی درخواست‌ها این منابع به متقاضیانی تعلق گرفت که شرایط لازم را داشتند.


وی با اشاره به معرفی طرح‌های ثبت نام شده در سامانه کارا و درخواست تسهیلات بیش از شش میلیارد تومان به کارگروه ملی تسهیلات پایدار اشتغال روستایی افزود: از طرح‌های معرفی شده به کارگروه ملی دو طرح تایید شده و تسهیلات مورد نیاز آن‌ها که بیش از ۳۰ میلیارد تومان می‌شود در حال پرداخت است و دو طرح دیگر هم تایید کارگروه ملی را گرفته اند و متقاضیان در حال تکمیل پرونده هستند که به طور حتم در شش ماه ابتدای امسال منابع درخواستی آن‌ها تزریق خواهد شد.


قوسی به عملی شدن ۱۰۶ درصدی تعهد اشتغال بخش کشاورزی استان در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد:تعداد اشتغال ایجاد شده با استفاده از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری و دیگر منابع تسهیلاتی را یکی دوسال دیگر بعد از به سرانجام رسیدن طرح‌ها می‌توان اعلام کرد.


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در زمینه تعهد اشتغال امسال، گفت: هنوزکارگروه اشتغال در سال ۹۸ تشکیل نشده است تا بتوان اعلام کرد سهمیه بخش کشاورزی برای امسال چقدر است.
انتهای پیام/ب


پرداخت تسهیلات به کشاورزان خراسان جنوبی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.