سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر آموزش و پرورش:

برنامه‌های قرآنی باید اصلی‌ترین برنامه فرهنگی دانش‌آموزان باشد

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اهمیت آموزه‌های قرآنی، این آموزه‌ها را مهم‌ترین برنامه برای ارتقای فرهنگ دانش آموزان برشمرد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاحیه مسابقات بین‌المللی قرآن دانش آموزی که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود، اظهار کرد: شکی نیست محور فعالیت‌های فرهنگی ما باید قرآن کریم باشد و آنان که به عنوان محصول مدارس تربیت می‌شوند کسانی باشند که نسبت به قرآن انس و علقه داشته باشند و اهل تدبر و تعقل در آن باشند.

وی ادامه داد: در آموزش و پرورش به دنبال آن هستیم که به لطف الهی بتوانیم برنامه‌های قرآن را به عنوان اصلی‌ترین برنامه ارتقای فرهنگی دانش آموزان قرار دهیم و اهداف فرهنگی مان را از بطن قرآن و با تکیه تکیه بر آموزه‌های اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام طراحی کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت تربیت فرهنگی دانش آموزان مبتنی بر آموزه‌های دینی گفت: مسابقات بین المللی قرآن را با تاکید بر محوریت مدرسه، بستر مناسبی برای رشد و تعالی شخصیت دینی دانش آموزان بر مبنای معرفت دینی آن‌ها می‌دانیم.

بطحایی تصریح کرد: از همکارانم می‌خواهم توفیق فرصت خدمتگزاری به اعتلای کلمه الله را در جامعه و ترویج فرهنگ ناب اسلامی را در مدارس غنیمت شمارند و بر این نعمت خدا را شاکر باشند، زیرا مقام معلم که به تزکیه و تعلیم انسان‌های مشتاق دین می‌پردازد، مقام انبیای الهی است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: بطحایی تصریح کرد: از خداوند سبحان مسألت می‌کنم که تمام مسلمانان جهان در پرتو عنایات الهی و حضرت ولیعصر (عج) حفظ کند.

انتهای پیام/

اظهارات بطحایی در افتتاحیه مسابقات بین‌المللی قرآن دانش آموزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.