سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش‌ باران به صورت رگبار بهاری در نواحی مختلف استان کرمانشاه

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : طی دو روز آینده (۲۲ و ۲۳ فروردین) شاهد بارش‌هایی به صورت رگبار بهاری در نواحی مختلف استان خواهیم بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علی‌محمد زورآوند معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : موج ناپایداری از فردا (پنجشنبه) جو استان کرمانشاه را تحت تاثیر قرار می‌دهد و سبب وزش باد، افزایش ابر و رعد و برق خواهد شد.

وی با بیان اینکه بارش‌های ناشی از این موج در برخی زمان‌ها به صورت رگبار شدید و یا تگرگ خواهد بود، گفت : این امر احتمال بروز رواناب و آبگرفتگی معابر عمومی را ایجاد می‌کند.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: بارندگی در روز جمعه و در منطقه اورامانات شدت بیشتری خواهد داشت.

زورآوند عنوان کرد: بارش‌های این موج برای کرمانشاه در حد یک بارش معمولی بهاری و در برخی لحظات شدید خواهد بود و به شدت بارندگی‌های قبلی نیست.

وی اضافه کرد: این موج با عبور از کرمانشاه و هنگام حرکت به سمت نواحی مرکزی کشور تقویت خواهد شد و بارندگی‌های بیشتری را برای این مناطق به دنبال دارد .

 

 

انتهای پیام/د

ورود موج ناپایداری از فردا (پنجشنبه) به جو استان

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.