سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۱۳ سارق حرفه‌ای در عملیات ضربتی پلیس کلاردشت

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از اجرای طرح مبارزه با سرقت و دستگیری ۱۳ سارق حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان کلاردشت به اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با هدف پیشگیری و مقابله با سرقت در ایام نوروز به مرحله اجرا در آمد، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۱۳ سارق حرفه‌ای منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی گفت: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با تشکیل تیم‌هایی متشکل از یگان‌های انتظامی و اجرایی این فرماندهی در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

وی با شاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از مخفیگاه‌های متهمان، افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۲۰ فقره سرقت شامل سرقت منزل، خودرو، اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت با اشاره به کشف ۲ دستگاه خودروی سرقتی از توقیف ۹۳ دستگاه خودرو دارای حکم توقیف از مراجع قضائی در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی نیز در اجرای این عملیات موفق به دستگیری ۷ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به کشف ۵۵۰ گرم مواد مخدر از این سوداگران مرگ، ضمن قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست: با سرلوحه قرار دادن هشدار‌های انتظامی و استفاده مطلوب از سامانه ۱۱۰ در راستای ارتقای احساس امنیت، همیار همیشگی پلیس باشند.

انتهای پیام/ م

اجرای طرح مبارزه با سرقت در شهرستان کلاردشت

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.