سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه معارفه شهردار جدید گلبهار اعلام شد:

گلبهار یکی از مراکز پیشرفت اقتصادی کلان شهر مشهد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در جلسه معارفه ابوالفضل فاضلی‌حق‌پناه شهردار جدید گلبهار گفت: جذب فرصت‌های اقتصادی موجب ایجاد رونق اقتصادی، رفاه شهروندی و افزایش سطح درآمد عمومی با انسجام مدیریتی خواهد شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،وحید قربانی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: اگر نامگذاری سال‌های گذشته ملاک قرار داده شود نقش و اهمیت تولید و اشتغال بیش از پیش مورد تاکید قرار می‌گیرد و سلسه مراتب سیاست اصلی مبتنی بر اقتصاد را مورد توجه قرار می‌دهد.

وی افزود: پرداختن به وضعیت معیشت مردم، پرداختن به اشتغال عمومی، افزایش سطح درآمد عمومی و ارتقای سطح اقتصاد ملی مبتنی برداشته‌های داخلی است که اهداف اصلی را در حوزه اقتصاد نمود می‌دهد.

قربانی تصریح کرد: دولت به تنهایی زمینه‌ساز بوده و در اجرای طرح مثلث اقتصادی باید هم‌افزایی در تمام بخش‌ها خصوصاً کارآفرینان وجود داشته باشد تا اقتصاد را تحت تاثیر مثبت خود قرار دهد و در مسیر پیشرفت از کلیه امکانات، توانمندی‌ها و پتانسیل‌ها استفاده شود.

قربانی گفت مبنا و منشا ایجاد تولید کار و اشتغال و ایجاد فرصت‌های اقتصادی است که زمینه آن در بین افراد خوش فکر و صاحب نظر وجود داشته که باید حمایت از این افراد انجام شود تا در شهر‌های کوچک نیز تحرک و پویایی در زمینه اشتغال و رونق تولید ایجاد شود.

وی با اشاره به جذب کارآفرینان دارای ایده به پایتخت و حمایت نشدن از این قشر موجب کاهش درآمد اقتصادی در شهر‌ها شده است، افزود: مسئولان در حوزه مدیریتی گلبهار به حمایت از کارآفرینان توجه ویژه داشته باشند تا از پتانسیل و ظرفیت این افراد استفاده مطلوب شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه در حال حاضر شاهد افزایش جمعیت در گلبهار هستیم، بیان کرد: شناخت دقیق و صحیح خواسته‌های مردم به عهده مدیریت شهری است و علاوه بر شهردار شورای شهر نیز نقش مهمی دارد.
 
انتهای پیام// د.ف

جذب فرصت‌های اقتصادی موجب ایجاد رونق اقتصادی

برچسب ها: استانداری ، اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.