سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۲۸ میلیارد تومان کالای قاچاق در سال ۹۷

فرمانده انتظامی استان اصفهان از تشکیل ۴ هزار پرونده در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و کشف بیش از ۹۰۰ وسیله نقلیه حامل کالای قاچاق درسال گذشته در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار معصوم بیگی، فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در سال گذشته در استان اصفهان، در حوزه مبارزه با قاچاق کالا ۴ هزار پرونده تشکیل شد و بیش از ۹۰۰ وسیله نقلیه حامل کالای قاچاق هم توقیف شد که ارزش کالا‌های مکشوفه بیش از ۱۲۸ میلیارد تومان بود.
وی افزود: حدود ۷۳۰ انبار برای جلوگیری از احتکار کالا و نظارت بیشتر شناسنامه‌دار شدند و بیش از ۴۰۰ تن کالای قاچاق کشف شده منهدم شده است.
 
 

تریاک در صدر کشفیات مواد مخدر

 

سردار معصوم بیگی، فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر ۳۴ هزار و ۴۸۸ کیلو انواع موادمخدر کشف شد که تریاک با ۷۵ درصد فراوانی در صدر کشفیات قرار دارد، در سال گذشته ۱۷ درصد افزایش کشفیات نسبت به سال ۹۶ وجود داشت و ۲۵ هزار نفر در رابطه با موضوع موادمخدر دستگیر شدند.

سردار معصوم بیگی درباره جرایم حوزه فضای مجازی گفت: بیشترین آمار به لحاظ فراوانی کلاهبرداری اینترنتی بوده که افزایش بی‌رویه داشت، جرایم اخلاقی و هتک حیثیت و نشر اکاذیب در رتبه‌های بعدی بودند.

انتهای پیام/ی


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.