سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی دایی، مهاجم سایپا را در اختیار باشگاه قرار داد

محمدرضا سلیمانی با نظر علی دایی در اختیار باشگاه سایپا قرار گرفت تا غیبت او در دیدار با پرسپولیس قطعی شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سایپا تهران دوشنبه هفته جاری در بازی معوقه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه ۳ بر یک پیکان را از پیش رو برداشت تا تعداد بازی‌های بدون شکست خود در نیم فصل دوم را به هشت بازی برساند.

پیش از این بازی محمدرضا سلیمانی، مهاجم جوان سایپا به دلیل بی انضباطی در اردوی این تیم و درگیری با اعضای کادر پزشکی با نظر علی دایی اخراج شد. قرار است امروز (سه شنبه) سرمربی سایپا نظر نهایی اش را نسبت به سلیمانی اتخاذ کند.

سایپا در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میهمان پرسپولیس است. علی دایی و دستیارانش پس از جلسه‌ای که برای رسیدگی به وضعیت سلیمانی انجام دادند در نهایت او را در اختیار باشگاه سایپا قرار دادند تا کمیته انضباطی این باشگاه درباره مهاجم جوان نارنجی پوشان تصمیم بگیرد.

طبق اعلام محمد دایی، مربی تیم سایپا غیبت سلیمانی در بازی با پرسپولیس قطعی است و با این حساب او مانند بازی با استقلال دومین دیدار مهم سایپا در هفته‌های اخیر را هم از دست می‌دهد.

سلیمانی در این فصل ۳ گل برای سایپا در لیگ برتر به ثمر رسانده است. او گل تساوی تیمش در بازی رفت با پرسپولیس را به ثمر رساند و در پایان آن بازی با شجاع خلیل زاده درگیر شد.

دیدار تیم‌های سایپا و پرسپولیس از ساعت ۱۹ شنبه ۲۴ فروردین در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

مهاجم سایپا دیدار با پرسپولیس را از دست می‌دهد

تکلیف بازیکن اخراجی سایپا فردا مشخص می‌شود


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه سایپا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.