سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشتی آرای در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

کاهش قیمت سکه نسبت به روز گذشته

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: قیمت سکه نسبت به روز گذشته ۳۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر درگفت و گو با خبرنگار  صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازار طلا و سکه گفت: قیمت سکه نسبت به روز گذشته ۳۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

وی با اشاره به اینکه بازار طلا و سکه روز گذشته هیجان کاذب داشته است افزود: امروز کاهش قیمت‌ها را در بازار شاهد بوده ایم.


بیشتر بخوانید: کاهش ۴۰ هزار تومانی حباب سکه نسبت به روز گذشته 


کشتی آرای با بیان اینکه حباب سکه نسبت به روز گذشته ۴۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است یادآوری کرد: حباب سکه امروز به ۴۷۰ هزار تومان رسیده است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت سکه نسبت به ابتدای هفته ۱۴۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است اظهار کرد: علت این افزایش قیمت به دو عامل بستگی دارد که یکی از عوامل اونس طلا و دیگری قیمت ارز است.

کشتی آرای از پیش بینی بازار طلا و سکه گفت: بنظر می‌رسد که این بازار روند نزولی به خود بگیرد و به یک ثبات قیمت برسد.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در ادامه تاکید کرد: همیشه از هوطنان درخواست شده که درصورتی که بازار ملتهب است از خرید و فروش اجتناب کنند تا بازار بتواند به یک ثبات قیمت برسد.

امروز در بازار آزاد تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان قیمت گذاری شد. همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۷۴۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی ۹۴۰ هزار تومان فروخته شد. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد به ۴۴۶ هزار و ۶۹۴ تومان رسید و هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱.۳۰۳ و ۶۰ سنت دلار معامله شد.

انتهای پیام/

حباب سکه امروز به ۴۷۰ هزار تومان رسیده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.