سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدلی واحدهای صنعتی و صنفی استان زنجان با هموطنان مناطق سیل زده

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: واحدهای صنعتی و صنفی استان زنجان با اهداء اقلام مورد نیاز مناطق سیل زده در شمال و جنوب کشور همدلی خود با هموطنان آسیب دیده را به نمایش گذاشتند .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مهندس فغفوری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: از اولین ساعات اعلام آسیب دیدن تعدادی از شهر‌های شمالی بر اثر سانحه سیل، اقلام مورد نیاز از طریق مراجع ذیصلاح استعلام شده و تلاش گردید تا در خصوص تامین این نیاز‌ها اقدام مقتضی صورت گیرد

وی افزود: در اولین قدم شرکت مینو اقلام تولیدی خود از قبیل: انواع بیسکوئیت، کیک و شکلات به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال را به استان گلستان ارسال کرد.

فغفوری با اشاره به درخواست مراکز بهداشتی مناطق سیل زده در خصوص لزوم تامین نیاز‌های اقلام بهداشتی اظهار داشت شرکت پارس حیات که از سرمایه گذاری‌های خارجی استان محسوب میگردد، اقلام تولیدی خود شامل انواع پوشاک، دستمال و رول‌های کاغذی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال را به دو شهرستان گرگان و آق قلا ارسال کرد.

این مقام مسئول افزود :پس از آن که شهر‌هایی در استان‌های خوزستان و لرستان نیز با سانحه سیل مواجه شدند محصولات بهداشتی شرکت پارس حیات به ارزش ۱۵ میلیارد ریال به مراکز این استان‌ها ارسال گردید.

وی نقش اصناف در تامین نیاز‌های مناطق سیل زده را ستودنی اعلام نموده گفت: با همت نانوایان استان ۵۰ هزار قرص نان به استان‌های شمالی ارسال گردید.

فغفوری از جمع آوری کمک‌های نقدی برای تامین روزانه ۱۵ هزار پرس غذا و توزیع در استان خوزستان خبر داده گفت: با استقرار موکب‌های ستاد اربعین در شهر اهواز و اعلام نیاز این موکب‌ها با استقبال واحد‌های صنعتی استان در زمینه تامین منابع مالی مورد نیاز مواجه شدیم

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خاطر نشان کرد: با برگزاری جلساتی با تشکل‌های صنعتی و صنفی، طی روز‌های آتی کمک‌های جامعه تولید و تجارت استان جمع آوری و با اخذ نظر جمعیت هلال احمر، نسبت به ارسال آن به مناطق اعلامی اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/ن
 

کمک های زنجانی ها به مناطق سیل زده

 
 
برچسب ها: صنعت ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.