سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل صدا و سیمای شبکه آفتاب با مسئولان شهرستان شازند ؛

بررسی ارتقای تعامل دو سویه ی رسانه استان مرکزی با شهرستان ها

در نشست مدیر کل صدا و سیمای شبکه آفتاب با مسئولان شهرستان شازند ارتقای تعامل دو سویه ی رسانه استان مرکزی با شهرستان ها بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛امروز چهارشنبه ۲۱ فروردین ماه نشست آذر دشتی مدیر کل  صدا و سیمای شبکه آفتاب استان مرکزیبا فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان شازند با محوریت بررسی راهکار های ارتقای دو سویه ی رسانه استانی با شهرستان های استان برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شازند در این نشست از نقش تاثیر گذار صدا و سیما در تعلیمات دینی و مطالبات مردم گفت:صدا و سیما برای ما مکتب مهمی است، صدا و سیما اداره‌ای است که در رساندن مطالب دینی و مذهبی، هدایت‌ها، وقایع و حوادث میتواند نقش بسزایی داشته باشد.

عرب فرماندار شازند همچنین بیان کرد:یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرستان شازند رونق صنعت و گردشگری این شهرستان با توجه به پتانسیل‌های موجود است.

ابوالفضل آذردشتی مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی نیز از پوشش ۹۹.۸ درصدی شبکه‌های دیجیتال در این شهرستان خبر داد و گفت:با تامین اعتبار در سال جاری تلاش میکنیم تا این پوشش صد در صدی شود.

آذردشتی افزود:با هماهنگی‌های لازم با مسئولین شهرستان شازند صدا و سیما در سال جدید همت میکند تا جاذبه‌های گردشگری و صنعتی این شهرستان را بیشتر و بهتر کند.

همچنین به مناسبت روز جانباز و میلاد حضرت ابوالفضل آذردشتی مدیرکل و معاونین صداوسیمای شبکه آفتاب به همراه مسئولان شهرستان شازند و مولایی رییس بنیاد شهید این شهرستان با خانواده جانباز ۶۰ درصد احمد صفدری در شهر شهباز دیدار و گفتگو کردند.

انتهای پیام/ی

رونق صنعت و گردشگری اولویت شهرستان شازند  در سال جدید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.