سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲۸ عدد شمش طلا و سکه های مسی قدیمی در فراهان

۲۸ عدد شمش طلا و سکه های مسی قدیمی در فراهان کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۲۸ عدد شمش طلا و سکه‌های مسی قدیمی به ارزش تقریبی این اشیا در حدود ۶ میلیارد ریال خبر داد.

سردار عزیزی افزود: این اشیا که به صورت قاچاق و غیر مجاز وارد کشور شده بود در عملیات پلیس شهرستان فراهان به دام پلیس افتاد.

وی اضافه کرد: در تداوم طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران پلیس آگاهی شهرستان فراهان در تحقیقاتی از جابجایی مقادیری اشیاء قدیمی توسط ۳ نفر مطلع شدند و برنامه ریزی عملیاتی لازم برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات پلیس، زمانی که این افراد با یک دستگاه خودروی سواری در حال جابجایی این اشیاء قدیمی بودند، در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان فراهان شناسایی و دستگیر شدند.

وی بیان کردد: در بازرسی از خودروی این افراد تعداد یک عدد شمش طلا یک کیلوگرمی و ۲۷ عدد سکه مسی قدیمی که به صورت قاچاق وارد کشور شده بود به ارزش تقریبی ۶ میلیارد ریال کشف شد و ۳ نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام / الف

کشف عتیقه های قاچاق در استان مرکزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.