سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فنونی زاده: پرسپولیس به جدول مسابقات آسیایی برگشت

پیشکسوت سرخپوشان پایتخت گفت: پرسپولیس با پیروزی برابر الاهلی عربستان به جدول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بازگشت.

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی این تیم برابر الاهلی عربستان اظهار کرد: بازیکنان پرسپولیس خارج از خانه خوب بازی کردند و بازی شجاعانه ای ارائه کردند و با پیروزی در این بازی به جدول مسابقات برگشتند.

بازی با السد قطر نقش تعیین کننده برای پرسپولیسی ها دارد 

او ادامه داد: کسب ۴ امتیاز برای نایب قهرمان آسیا کم است، اما پرسپولیسی‌ها هنوز فرصت دارند تا امتیازات بیشتری کسب کنند و از مرحله گروهی صعود کنند. البته بازی با السد قطر نقش تعیین کننده برای سرخپوشان پایتخت دارد. مرحله گروهی سخت است، اما بازیکنان جوان پرسپولیس بعد از چند بازی صاحب تجربه می‌شوند و بعد از آن تا فینال هم پیش می‌روند. اگر نتیجه بازی برابر الاهلی مساوی می‌شد در آن صورت شانس پرسپولیس برای صعود هم کمتر می‌شد.

فنونی زاده درباره گلزنی شجاع خلیل زاده در بازی با الاهلی عربستان گفت: خلیل زاده در دفاع و حمله بسیار خوب ظاهر شد و یک گل دیدنی هم به ثمر رساند. البته همه بازیکنان پرسپولیس در بازی روز گذشته زحمت کشیدند و عملکرد درخشانی داشتند.

او درباره عملکرد بیرانوند برابر الاهلی عربستان بیان کرد:  از زمانی که بیرانوند حاشیه را کنار گذاشته  بهتر از قبل دروازه بانی می‌کند. بیرانوند جا پای عابدزاده گذاشته است و به نظرم پرسپولیس صاحب یک عابدزاده دوم شده است.

ذوب آهن چراغ خاموش از گروهش بالا می آید 

کارشناس فوتبال درباره عملکرد نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: بازی‌های استقلال و پرسپولیس سخت است، اما ذوب آهن چراغ خاموش از گروهش بالا می‌آید. این تیم اصفهانی نشان داد که الکی چند سال پیش فینالیست آسیا نشده است. البته برد استقلال و پرسپولیس در هفته سوم باعث شد که هواداران این ۲ تیم امیدوار شوند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره پیش بینی اش از وضعیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: بازی‌های پرسپولیس خیلی سخت است چرا که ۲ بازی خارج از خانه دارد. به نظرم کار خوب پرسپولیسی‌ها این بود که امارات به عنوان میزبان انتخاب کردند چرا که ایرانی‌های بیشتری در امارات هستند و پرسپولیس در این کشور تنها نیست. به نظرم اگر پرسپولیس بتواند حداقل امتیازات را در خارج از خانه بدست آورد و در داخل خانه هم امتیازات کامل را بگیرد از گروهش صعود می‌کند.


بیشتر بخوانید:

خلیل‌زاده: از وزیر ورزش و جوانان درخواست کمک داریم/ پرسپولیس زمین تمرین ندارد

زمان بازگشت کاروان پرسپولیس به تهران مشخص شد

عرب: این بازی با یک دهم هزینه در تهران قابل برگزاری بود


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.