سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نمایشگاه معرفی مشاغل در استان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از برگزاری نمایشگاه‌هایی به مناسبت هفته معرفی مشاغل در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در نشست کمیته برگزاری نمایشگاهی استانی هفته معرفی مشاغل با اعلام این خبر، هدایت درست تحصیلی دانش آموزان و توسعه متوازن رشته‌ای را از مهم‌ترین اهداف برگزاری نمایشگاه هفته معرفی مشاغل عنوان کرد.

حجت الله نریمانی افزود: از مهم‌ترین سیاست‌های آموزش و پرورش تقویت رشته‌های مهارتی و مهارت آموزی و هدایت دانش آموزان به سمت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی است. 

نریمانی با بیان اینکه هفته معرفی مشاغل فرصت مناسبی برای ایجاد زمینه و آشنایی کامل دانش آموزان با مشاغل و آگاهی به بخشی به دانش آموزان و اولیای آنان برای هدایت درست تحصیلی است، فرهنگ سازی را یکی از مهم‌ترین اقدامات کمیته استانی عنوان کرد و گفت: همزمان با دایر نمودن نمایشگاه، با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توجیهی می‌توان اطلاعات لازم را به اولیای دانش آموزان منتقل کرد.

وی از برگزاری نمایشگاه هفته معرفی مشاغل در کلیه شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه ها، هفته اول اردیبهشت ماه ۹۸ برگزار و از ظرفیت و توان دستگاه‌های مرتبط نیز در برپایی نمایشگاه و معرفی مشاغل مختلف بهره گیری خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در ادامه گفت: باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که تمامی دانش آموزان پایه نهم و جامعه هدف از این نمایشگاه دیدن نموده و آگاهی بخشی لازم در این خصوص صورت گیرد.

انتهای پیام/ع

هدایت دانش آموزان به سمت رشته‌های فنی و حرفه‌ای

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.