سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل:

کاغذبازی‎های سرمایه گذاری در بانک‌ها باید به حداقل برسد

استاندار اردبیل گفت: مدیران بانک‌ها باید تلاش کنند بروکراسی‌های سرمایه گذاری را به حداقل برسانند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان تصریح کرد: جذب و حمایت از سرمایه گذاران باید در اولویت مدیران بانک‌ها بوده و هر گونه معطلی سرمایه گذاران حذف شود.

وی بیان کرد: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باید نسبت به شناسایی سرمایه گذارانی که اهل تولید و اشتغالزایی هستند، اقدام کرده و تسهیلات مورد نیاز را با کمترین معطلی پرداخت کنند.

استاندار اردبیل با تاکید بر توجه به مسائل و مشکلات سرمایه گذاران در استان، تسهیل سرمایه گذاری را گامی مهم در راستای کاستن از میزان بیکاری دانست.

وی بیان کرد: مدیران بانک‌ها می‌توانند با ارتباط گیری با واحد‌ها نسبت به یادآوری اقساط و سررسید‌ها در زمان مقرر از بروز مشکلات بعدی جلوگیری کنند.

بهنام جو گفت: همچنین مدیران بانک‌ها پرونده‌های واحد‌های مشکل دار استان را قبل از ورود به حوزه قضایی مورد بررسی دقیق قرار دهند.

وی ادامه داد: در سال گذشته با حمایت‌هایی که از واحد‌های تولیدی و صنعتی در استان انجام گرفته، میزان تولیدات و اشتغال در سالجاری افزایش می‌یابد.

استاندار اردبیل افزود: توسعه کارخانه آرتاویل تایر، راه اندازی کامیون سازی مشگین شهر، اجرای طرح‌های گردشگری شابیل و شهرستان خلخال از جمله سرمایه گذاری‌هایی است که توسط بانک‌های استان مورد حمایت قرار گرفته است.

وی با اشاره به برخی کارخانجات بزرگ راکد استان، خواستار همکاری بانک‌های استان برای راه اندازی این واحد‌ها با هدف اشتغالزایی شد.

در این جلسه که تمامی مدیران بانک‌های دولتی و همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی حوزه‌های کشاورزی، تعاون، کار و رفاه و صنعت، معدن و تجارت حضورداشتند، مشکلات و موانع پرداخت تسهیلات سرمایه گذاری طرح و بررسی شد.

همچنین نوری رئیس کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان در این جلسه گزارشی از منابع و مصارف بانک‌ها و میزان تسهیلات پرداختی در دو سال اخیر را ارائه کرد.

انتهای پیام/ح

میزان تولیدات و اشتغال در سالجاری افزایش می‌یابد

برچسب ها: سرمایه گذاران ، بانک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.