سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقه کشوری قرآن ویژه گردشگران خارجی در شیراز

گردشگران خارجی در مسابقه فضای مجازی قرآن با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جواد یزدانی مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، گفت: همزمان با برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، مسابقه کشوری بخوان و کمپین اقراء برای گردشگران خارجی در استان فارس اجرا می‌شود.

وی افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه با برگزاری مسابقه‌ای اینترنتی، زمینه را برای حضور علاقه‌مندان قرآنی به مسابقات قرآن فراهم می‌کند.

وی گفت: سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در کشور ۲۱ تا ۲۵ فروردین برگزار می‌شود که در این مدت طرح‌های مفهومی قرآن کریم به زبان انگلیسی در مسجد نصیرالملک نصب می‌شود و علاقه مندان می‌توانند با حضور در این مسجد و پیوستن به «کمپین قرآنی اقرا» در این مسابقه بزرگ شرکت کنند.

یزدانی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این مسابقه و کمپین باید با یکی از طرح‌های مفهومی قرآن کریم سلفی و یا عکس بگیرند و سپس با هشتک #اقراء در صفحه اینستاگرام به اشتراک بگذارند.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس تصریح کرد: همچنین در این ایام، ترجمه‌های معتبری از قرآن مجید به زبان‌های ژاپنی، فرانسوی، آلمانی و انگلیسی تهیه شده است و برای مطالعه در اختیار گردشگران خارجی قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/م

برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.